Pawshake topic

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Shanna, Dani, EvelijnS

DezeNaam

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 19:30

Ja maar school met wisselende uren is wel wat moeilijk.. :p Meeste mensen zoeken iemand die op vaste dagen en tijdstippen kan komen. Dus ik zal enkel last minute gevallen kunnen aannemen of een hond die stil is en alleen kan zijn. Heb gelukkig een chille kotbaas en ik mag ook wel dieren houden als ze geen overlast veroorzaken. :)
(Al krijg ik soms twijfels na jullie horrorverhalen, persoonlijk heb ik nog nooit overdreven luidruchtige honden gehad maar ik moet er zo maar eens een krijgen op kot.. :') )

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 20:08

Ik heb tot nu toe altijd eerlijke eigenaren gehad gelukkig. :)

Goh ja één eigenaar heeft me ooit een shockband meegegeven 'moest hij blaffen' maar daar ben ik tegen... Vond het ook soms vervelend dat mensen blijkbaar mijn profiel niet goed lazen, want daar stond dat ook duidelijk in. Al was zij dus wel Engels maar toch. :+ Heb er verschillende gehad die op een totaal andere manier trainden dan wat er op mijn profiel beschreven stond.
Nu valt het natuurlijk wel mee dat de meeste honden niet langer dan een week bleven op een uitzondering na.

Hopelijk gaat het door. :)

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 13:47

Waarom zou je buurvrouw zoiets kinderachtig doen tho..?

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 19:37

Vind mensen zonder foto ook soms vaag maar hé, niet iedereen is zo goed met technologie zeker. xd Volgens mij had de vrouw van mijn windhond ook geen foto, was uiteindelijk wel een heel leuke vrouw. :)

Ik zit nu op kot (kamers) in een nieuwe stad en krijg helaas niet zoveel aanvragen meer./= Laatst wel nog iemand om te overnachten maar dat ga ik nu niet direct doen.. Tenzij de hond me echt heel erg aanspreekt. Ja sorry, discriminatie I know. :')

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-19 20:59

Ik heb binnenkort tijdelijk even een tsjecho-slowaakse wolfhond als wandelhondje. :D Vandaag eerste kennismaking gehad, hond reageerde erg goed op mij.
Is nog maar zes maanden oud maar wel al een groot beest (reutje). Heel erg leuk om dit ras eens in het echt te ontmoeten. Ben ook blij dat mijn lessenrooster dit semester goed meevalt dus ik ga regelmatig tijdens de middag eens wandelen.

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-19 02:26

Fair schreef:
Ik heb er nu eigenlijk last van dat ik bepaalde dieren enorm ga missen. Ik had laatst een eenmalige klus van maarliefst 5 dieren (2 katten, 3 honden) waar ik een tijdje op moest passen aan huis 12/7.

Het was slechts eenmalig wegens een vakantie van de eigenaren. Maar pff. In die tijd was ik zulke vriendjes met die diertjes geworden dat ik ze oprecht best wel mis. Ik ga ze natuurlijk niet een berichtje sturen of ik ze misschien weer eens mag zien. Maar pff, het doet me wel realiseren dat dit werk soms best moeilijk voor me is. :o ik hecht me zo aan diertjes en als je ze dan nooit meer ziet is soms echt lastig.

Maar ik zal wel raar zijn. :=

Dit herken ik erg... Had ook een Mechelaartje, ook al een iets oudere hond die regelmatig op bezoek kwam. Echt een schat van een beest, best nog groot voor een Mechelse herder en sliep samen met mij in een eenpersoonsbed. :+ Werd ik 's ochtends wakker met een hond die mij aan het spoonen was.. _O-
Helaas heb ik niks meer van de eigenaren gehoord. Ik weet nog dat ze mij de laatste keer vijf euro te veel gegeven hadden en dat ik die de volgende keer terug zou geven. Toen hadden ze nog eens een berichtje gestuurd of ze hem langs konden brengen voor het weekend, belden ze last minute toch terug af omdat de vrouw erg moe was door het werk. En daarna helaas niks meer gehoord... Vrees dat de hond overleden is of dat er toch iets serieus gebeurd is, aangezien ik hun nog een berichtje gestuurd had met nieuwjaar maar ik niks terug kreeg./=
Als ik foto's van hem zie (ook de 'knuffelfoto' met hem in bed) dan doet het toch zeker even pijn. :o

Ook wel bij alle andere honden waar ik een langere tijd op heb moeten passen. Heb bijna voor een jaar vaste oppashonden gehad dus uiteindelijk ga je ze zeker wel missen.. Zeker de Boerboel waar ik regelmatig bij bleef slapen (meestal een week lang) en de windhond waarmee ik drie keer per week ging wandelen, is toch altijd even afscheid nemen helaas.

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 21:19

"Sorry, te veel loginpogingen vanaf dit IP-adres. Dit IP-adres is tijdelijk geblokkeerd. Probeer het opnieuw of vraag een nieuw wachtwoord aan."
What...? :')

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 00:00

Ik kreeg dus nog een bericht van iemand of ik MORGEN op hun vier maande oude puppy zou kunnen gaan passen want ze moesten beide gaan werken maar wouden hem nog niet zo lang alleen laten.. Bericht letterlijk vandaag gekregen rond de avond. Dat is ook optijd...

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-19 15:40

Dat is nu pas echt vreemd..?

Pawshake is erg handig om mensen te leren kennen maar soms twijfel ik toch, wat een gezeik is dit zelfs. Ook die 19% die altijd van je 'loon' afgehouden wordt voor de 'verzekering' tja... Ik vraag me af hoe die verzekering echt werkt, heb hem gelukkig nog nooit nodig gehad.
De vaste hond waarmee ik nu wandel boeken mij wel altijd via Pawshake, maar als mensen vragen om zo te betalen dan weiger ik dat echt niet.. Volgens mij zijn die mensen van de site ondertussen al stinkend rijk.

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 23:52

Ik moet zeggen dat ik me echt begin te ergeren aan die zogenaamde 'verzekering' van Pawshake. Echt... Een overnachting kost 20 euro, boekt er iemand voor twee nachten en zie ik dat ik er eigenlijk 'maar' 32,40 mee verdien. Dan vraag ik me ook af in hoeverre ze echt 'tussenkomen' als er iets zou gebeuren... Gelukkig nog nooit meegemaakt maar ik blijf die bijdrage toch wel wat overdreven vinden. := Zeker aangezien ik echt al zeker twee jaar actief gebruik maak van die site. Plus je zou denken; ik heb zelf geloof ik ook wel een verzekering en de eigenaars van de hond hopelijk ook?

En ja, ik heb ook een profiel op andere sites maar de meeste mensen boeken me via Pawshake. :')