Pawshake topic

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Shanna, Dani, EvelijnS

capopjekop

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 09:49

Marleen jij vangt professioneel honden op he. Heb jij dan ook bewijs van vakbekwaamheid?

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 09:59

Waar heb jij dat gehaald? Mogelijk kan ik de loods bij mijn ouders huren. Dus ik wil kijken of ik iets van een dagopvang zou kunnen realiseren

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 10:44

Sommige mensen snappen ook niks van die app/website. Hebben wij ook meerdere keren gehad. Wachten op een reactie en dan gaven we ons telefoonnr en was het zo geregeld

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 08:18

Wat leuk. Gefeliciteerd!

Welke opleiding heb jij er voor gedaan? Doe je vakantieopvang of dagopvang? Hoe doe je dat deeltijd?

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 16:39

Hoeveel telefoonnummers moet je buuf dan wel niet hebben?

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 07:54

Ja bijna 2 weken. Foto's waren steeds niet goed en dan duurde het weer voordat er iemand naar keek. Ik heb gemaild toen

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-19 20:30

Voor wanneer is het en welk geslacht?

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-19 20:35

Dan is dat voor ons niet handig. Die van ons is nog niet gesteriliseerd

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 05:21

Ik had het verwijderd omdat het druk was en wilde nu weer petbnb aanmaken maar ik krijg steeds een foutmelding. Heb al met ze gemaild maar niks meer van gehoord.

Op dit moment hebben we de hond van een vriend in huis tot morgen. Beste vriendje van onze hond.

En zaterdag komt een chouchou waar we al vaker op gepast hebben. Zo'n schatje is dat.

Mocht er nog iemand omgeving arnhem wonen zonder hond die een tijdje op een buitenlands hondje wil passen stuur me dan een pb. Hij kan helaas niet bij ons omdat hij nogal angstig is voor andere honden en uitvalt. Verder echt een schatje, maar hij moet nog wel veel leren (komt uit de vleesindustrie uit Thailand)

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 10:14

Jeetje wat naar. Volgende keer hond maar in onderpand houden tot ze betalen. Heb je al aangifte gedaan?

Hier was het een tijd stil, maar nu momenteel 2 logeetjes. Het gaat echt heel goed met zijn 3e. Al is het wel een uitdaging om ze met zijn 3e uit te laten. Die van ons loopt netjes mee maar de gasten zijn van het lekker dromerig overal snuffelen :')

Afbeelding

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 10:40

Als je maar koekjes hebt haha.

Dat het niet via pawshake gaat maakt het niet meteen zwart geld he. Als jij het netjes als bij verdienste aangeeft bij je inkomensbelasting is het niet zwart.

Dure les voor de volgende keer dan maar..

Ik werd gesmst door de mensen waar ik vorig jaar lasy minut op hun dieren heb gepast of ik vanaf zondag weer kan. Ze reageren alleen erg traag. Ik zou denken dat je zo last minut even gas geeft. Of ze zoeken wellicht nog door voor een alternatief

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-19 18:29

Voor een eerste afspraak is het idd wel handig. De mensen waar ik nu de dieren thuis verzorg hebben me dit jaar gewoon via mijn telefoon benadert ipv via de site.

Gisteren was een van de chins ontsnapt. Ik ben een half uur bezig geweest om hem weer in zijn kooi te krijgen. Zweet op mijn rug en hartslag van 120. Die beestjes houden niet van opgepakt worden en hij schoot steeds onder de bank. Uiteindelijk het badje op de bovenste verdieping gezet zodat zijn broer niet kon ontsnappen en toen een krat voor het hok gezet. Uiteindelijk huppelde hij zelf weer naar binnen. Voor de zekerheid de baasjes even gebeld, want hij had aan wat blaadjes lopen knabbelen. Ze waren blij dat ik belde om het te checken of er na dit avontuur nog actie nodig was. Gelukkig lopen ze bij hen ook regelmatig los, dus er was niks aan de hand. Maar ik had het toch banketstaaf gevonden als hij iets verkeerds had gegeten.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-19 13:03

Bij mij duurde het 3 weken. Foto was steeds niet goed en degene die erover ging had begrafenis oid