[Info] Van (auto)rijles tot rijbewijs!

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, ynskek, Mondy, Shanna, Princesj, Dani, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

idinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-19 14:14

Ik ga met jullie meelezen... ben 32 en toch wel eens tijd om rijlessen te gaan nemen. Afgestudeerd dus de "arme student" smoes is ook niet echt meer van toepassing _O-

Ik heb alleen tijdje terug geoefend op het erf van mijn schoonpa... het schakelen viel me opzich reuze mee. Maar wat lijkt die auto ontzettend hard te gaan zodra je achter het stuur zit -O-

Went dat een beetje snel?

idinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 18:33

Je kan denk beter, indien het past in je planning, 4x per week 2 uur lessen denk ik. Dan zit je met 4 weken aan 32 uur en is examen best haalbaar lijkt mij? Gezien je er die periode heel veel mee bezig bent. Maar niet uitputtend zoveel uren en dagen achter elkaar als in een 10 daagse cursus.

Ik ben ook aan het sparen. Maar wacht nog tot het weer voorjaar is. Ik kan voor mn gevoel heel slecht snelheid en afstand inschatten in het donker. Dus durf nu niet te beginnen met les in de avond :')

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie