Pieneappel schreef:Ik ben zojuist geslaagd!! Woehoeee!![]()
Gefeliciteerd!

Mag ik mij hier ook melden? Vorige week eerste rijles gehad, vandaag de tweede. Voor mijn gevoel heb ik al zo veel gedaan maar volgens mij valt dat best mee.

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Mondy, Sica, Mjetterd, ynskek, Giolli, Dani
Pieneappel schreef:Ik ben zojuist geslaagd!! Woehoeee!![]()
Balenciaga schreef:Jeetje Nayomie, dat is schrikken! Wat is er gebeurd?
Polly schreef:Heel veel oefenen.
Ik ga de eerste keren juist rustige stukken snelweg op maar wel een flink eind waar je gewoon 130 kan en mag, went vanzelf.
De eerste keer 80 was ook eng namelijk
laraxXxemma schreef:Ik ben t een beetje zat aan het worden. Want ik kan wel rijden, ik heb alleen t examen nog niet. Zaten 6 weken tussen de examens dit keer. 1 les gehad daarna niet meer. Zou vorige week rijden maar toen ging de les niet dooren dat gebeurd wel meer en ik weet waarom dus ik kan er niet echt boos om worden maar het is wel echt vervelend.
Nu heb ik volgende week examen en deze week nog 2x 1 uur les. Ik ben er zo klaar mee, zoveel gedoe. Ben ook bezig met een verhuizing nu en ik kan zelf niet eens heen en weer rijden
Polly schreef:Nayomie schreef:Ik blijf het stom vinden dat ik elke keer zo zenuwachtig ben voor rijles. Bang dat ik iets aanrijd of iets dergelijks.
Er zit niet voor niks iemand naast je he
Whale schreef:Gisteren mijn eerste les gehad en god wat was ik van te voren zenuwachtig, maar eenmaal achter het stuur was dat compleet weg. En wat was het leuk, ookal hebben we geeneens zoveel gedaanVooral uitleg met waar wat zit, wat sturen op het industrieterrein, daarna kwam het gas geven erbij, en toen de openbare weg op. En m'n instructeur is heerlijk relaxed. Helaas nu wachten tot eind augustus, want hij gaat volgende week op vakantiem dus nog even geduld hebben.
Rebecca schreef:Succes vandaag Courses (of is het al gelukt ? )
Zag vandaag dat de theorie weer op de de schop gaat per 1 november ,van 2 naar 3 onderdelen . Ben blij dat ik mijn pasje al heb ,klinkt zoveel lastiger .
E_J schreef:E_J schreef:Zit al sinds 7 uur vanmorgen bij de theorie cursus. Man, wat is dat vermoeiend! Het is echt veel. Fingers crossed dat ik vanmiddag mijn examen haal
Eindelijk geslaagd! Driemaal is scheepsrecht![]()
Van de vorige 2x op 7 vragen (dus 2 teveel) gezakt naar geslaagd met 1 vraag fout
Bubblewrap schreef:Mag ik een paar voorrangsvragen over voetgangers stellen? Klopt onderstaande?
1. Voetgangers hebben nooit voorrang, tenzij je een uitrit/inrit in rijdt, borden/stoplichten/verkeersregelaars de voorrang bepalen, of als je af wilt slaan en de voetganger moet rechtdoor. Toch?
2. Als een voetganger op een voorrangsweg loopt en wil oversteken, jij in de auto de voorrangweg op wilt rijden vanaf een gewone weg, dan heeft de auto voorrang. Dit omdat de voorrangsweg geldt voor bestuurders en niet voor voetgangers.
Courses schreef:En wederom gezakt