Wat ik vaak doe is mijn telefoon in een laatje leggen, zodat ik er niet makkelijk op kan kijken.
Momenteel wil ik gewoon het liefste in een hoekje zitten en huilen

Of netflixen, sporten of iets anders wat niet met school te maken heeft
Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Mondy, Sica, Mjetterd, ynskek, Giolli, Dani
CalipsoLover schreef:CalipsoLover schreef:Ik meld me ookVandaag nog een mondeling examen en dan donderdag weer een. HELP
Juist mondeling gehad en kreeg meteen m’n punten, 18/20, soooo happy
Es_ther schreef:Maartje9 schreef:Lijkt mij ook wel leuk en motiverend om samen te studeren! Ik studeer dan alleen niet in Amsterdam, maar in Nijmegen. Dus als iemand in Nijmegen nog een studeermaatje zoekt hou ik me aanbevolen
Haha ik woon in arnhem, Nijmegen is niet ver voor mij!
Taifoen schreef:Heb gelukkig mijn herkansing van maandag net gehaald (met een 5,8)
Nu weer door met mijn (stage)verslagen. Maar scheelt dat het bagger weer is inderdaad!
Fellow schreef:Pff ik heb straks een mondeling en ik weet gewoon oprecht niet wat ik nog meer kan leren dan dat ik nu gedaan heb.. In mn hoofd ben ik wel vrij rustig maar mn hele lichaam voelt gewoon gestressed en benauwd aan. Zo'n zwaar gevoel op je borst zegmaar.
Wat doen jullie tegen stress? Ik word heeeelemaal gek
Freyr schreef:Nou, ik heb weer twee tentamenresultaten terug.
Voor 1 vak een 4,6, maar hier had ik wel van verwacht dat het cijfer rond de 5 lag. Gewoon een tentamen waar ik van te voren niet wist wat ik er echt van moest verwachten en ook nog eens lastig vond.
Een ander vak is een 4,2, hier had ik wel een zesje van verwacht. Baal hier wel echt heel erg van, had deze echt niet zien aankomen. Maargoed, een vak met echt sommetjes maken, dus ik ga in juni weer een poging doen. Gaat nog een druk voorjaar worden ben ik bang.
Moet nog van 1 vak uitslag terugkrijgen, maar ik ben hier ook bang voor...
Sorry, even mijn teleurstelling van mij afschrijven.
Eelmo schreef:Vakantie? Watisdah?
Ik heb gelukkig 2 dagen "carnavalsvakantie". Voordeel van een katholieke universiteit (Nijmegen).
Es_ther schreef:Morgen ga ik aan school werken, dat beloof ik mijzelf
JewEmm schreef:Wbt nummers... Dit is ook een pareltje. Heb ik de laatste dagen van mn thesis geluisterd. Werd er eigenlijk wel vrolijk van
https://youtu.be/Vqbk9cDX0l0
Vorige was het moeilijk motivatie te vinden, maar gister weer een flinke slag geslagen in mn to do lijst!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 bezoekers