PhD's?

Moderators: Hanmar, Princesj, Mondy, Mjetterd, Nala, ynskek, Polly, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-20 08:49

Goedemorgen,
Ik kwam toevallig dit topic tegen en aangezien promoveren altijd mijn aandacht heeft gehad, dacht ik 'laat ik eens een berichtje plaatsen'. Op dit moment ben ik werkzaam in het onderwijs en ik heb o.a. een bachelor Pedagogische Wetenschappen. Ik zou over een aantal jaar via de OU graag psychologie gaan studeren en daarna misschien een PhD.

Nu mijn vraag aan jullie. Zien jullie ook 'oudere' studenten voor PhD plekken of is het gangbaarder om dat meteen aansluitend op je studententijd te doen? Ik ben nu 30 en verwacht niet voor de 40 klaar te zijn met psychologie, vandaar. :)

Vind het ook wel interessant om mee te lezen, dus hoop dat jullie het oke vinden als ik af en toe meeklets.

Coming together is a beginning, keeping together is progress, working together is success. [Henry Ford]

Gradon of Miracle Colors 'Ferro' || Australian Shepherd
    ♥ 08-02-2018 : ons wonder geboren
    30|40

Blinnii

Re: PhD's?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-20 09:56

Ja precies, ik kan me beide kanten ook goed voorstellen qua voorkeur. :) Achja, voorlopig is het een wens/droom en moet ik eerst dat psychologie-traject maar doorlopen haha. Vind het alleen gewoon zo leuk om me erin te verdiepen, uberhaupt in wetenschappelijk onderzoek.

Coming together is a beginning, keeping together is progress, working together is success. [Henry Ford]

30|40

Blinnii

Re: PhD's?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-20 15:12

Komt goed ;) . Ik had al even teruggespiekt, maar jij bent post-doc hè? Waar richt je je momenteel op?

30|40

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie