Moderators: Ladybird, Polly, Hanmar, Princesj, Shanna, Dani, EvelijnS
Hilda79 schreef:Helaas zijn er nog steeds mensen die denken dat tante Truus met haar spiegelreflex prima kan wat wij trouwfotografen ook kunnen.
Remy schreef:Mocht ik beslissen om onze kinderen of dieren te laten portretteren dan zou ik zelf gaan voor de allerbeste fotograaf die ik kon vinden, hoe duur ook. Dan maar even door sparen maar foto's zijn voor altijd. Maar goed, die instelling zoek ik ook bij mijn eigen klanten, zowel vwb de salon als de tuigmakerij en de tekenopdrachten. Bv met de trimsalon ben ik behoorlijk aan de prijs voor deze regio, maar ik durf te beweren dat ik daar ook wel veel meer kwaliteit en service voor biedt. Dat blijkt wel, want er zit momenteel best wel wat gretige concurrentie (die zelfs proberen mijn vaste klanten voor de helft van de prijs weg te kapen), maar toch blijven de trouwe klanten en komen er nog steeds nieuwe bij, zelfs met mijn momenteel lange wachttijd voor nieuwe klanten.
Mijn mening is dus dat er voor kwaliteit altijd een markt is, en als je naam eenmaal bekend is en gelinkt aan kwaliteit gaat de trein vanzelf lopen. Echter, dat kan wel even duren en is een keuze die je maakt, ook afhankelijk van hoe zeer je het inkomen nodig hebt.
Gebruikers op dit forum: b485, Everest, Googlebot, meggiemeg, Mirranda, Nadjajump, suus_pepper, Wenta en 14 bezoekers