Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Mondy, Sica, Mjetterd, ynskek, Giolli, Dani
amber15 schreef:ik meldt me!ik zit nu in het derde jaar van de opleiding onderwijsassistent.
volgend jaar hoop ik pedagogiek te gaat studeren.
of ik echt juf blijf, weet ik niet. maar het is wel erg leuk werk!
emmaa: welke leeftijd geef jij les? de lerarenopleiding is toch voortgezet onderwijs? dan moet je toch ook een vak kiezen waarin je les gaat geven?
melody7 schreef:enne maartje1990, krijgen wij jou dan nog als stage? zit op het Willem II college, dat is ook in Tilburg
patatkraam schreef:Ik meld me ook, 2e jaars leraren opleiding geschiedenis.
Leuk zo'n topic.
Liesjeloef schreef:Ik studeer ook in Tilburg, Maartje1990! Niet op Fontys maar ROC Tilburg.
Saintelette schreef:Maartje1990 schreef:Nou, Lio's willen ze altijd toch best graag begrijp ik. Is altijd wel makkelijk toch?
Hmm nou kan amper iets vinden.. Lio'ers krijgen namelijk ook gewoon een aanstelling en dus betaaldals je een vierdejaarsstage loopt ben je gewoon stagiair en krijg je niet betaald (maar vaak doe je in principe wel hetzelfde, ookal is dat verboden)
MaartJ schreef:Echt serieus, mensen die geen stage kunnen vinden in het 2e jaar? En dan? Dat moet toch ook ingehaald worden enzo, dus loop je sowieso een achterstand op. Bizar is dat, mijn stagebegeleidster vind het heerlijk dat ik er ben. Ik neem nakijkwerk uit handen en tijdens de uren die ik lesgeef zit zij achterin de klas met haar laptop/nakijkwerk.
patatkraam schreef:Staan jullie alleen voor de klas als stagiair of met een medestudent?
xMercury schreef:Dankjewel!
Volgens mij in Tilburg ook, maar het blijkt dat er van de 150 uiteindelijk nog 20 overblijven.. Dus dat valt dan wel weer mee, toch?
Gebruikers op dit forum: _Lois_, brokjes, Dominique_96, LuffB, M_Vainqueur, Noblesse_, pandour4evuh, ryukapple en 27 bezoekers