Juffen en meesters verzamelen!

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Shanna, Dani, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 19:45

Ik doe geen leraren opleiding, ook niet van plan maar zag hier ergens de vraag staan hoe voor 'ons' les het leukst is? Ik vindt zelf lessen met powerpoint het fijnst, dat je gewoon over moet schrijven zegmaar en er ondertussen uitleg bij krijgen :j kwa straffen is het hier heel erg verschillend, de ene red het met gewoon een keer roepen dat we stil moeten zijn, de ander moet het 100 keer zeggen voor het werkt, en weer andere durft zowieso al niemand te praten maar dat ligt eigenlijk vooral aan de houding van de leraar hoe ver ze gaan, sowieso gewoon straf geven is wel een must binnen 2 weken hebben ze het door als je dat niet doet :+ (en dan heb je de rest van het jaar losgeslagen klassen)
enne maartje1990, krijgen wij jou dan nog als stage? zit op het Willem II college, dat is ook in Tilburg :P
Laatst bijgewerkt door melody7 op 02-04-13 19:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Mijn cavia's volgen? Dat kan! Facebook: Guinea Pigs Adventures Dagelijks op instagram: Klik

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 19:48

JasmijnJoy schreef:
melody7 schreef:
Ik doe geen leraren opleiding, ook niet van plan maar zag hier ergens de vraag staan hoe voor 'ons' les het leukst is? Ik vindt zelf lessen met powerpoint het fijnst, dat je gewoon over moet schrijven zegmaar en er ondertussen uitleg bij krijgen :j kwa straffen is het hier heel erg verschillend, de ene red het met gewoon een keer roepen dat we stil moeten zijn, de ander moet het 100 keer zeggen voor het werkt, en weer andere durft zowieso al niemand te praten maar dat ligt eigenlijk vooral aan de houding van de leraar hoe ver ze gaan, sowieso gewoon straf geven is wel een must binnen 2 weken hebben ze het door als je dat niet doet :+ (en dan heb je de rest van het jaar losgeslagen klassen)
enne maartje1990, krijgen wij jou dan nog als stage? zit op het Willem II college, dat is ook in Tilburg :P

Klopt, powerpionts zijn heel fijn!
Vooral bij Mens en maatschappij.

E samenvattingen.

ja gewoon even wat van die belangrijke punten enz. wij hebben dat nu bij aardrijkskunde & geschiedenis maar zou het liever bij meer vakken zien :j wij hebben 2 echt héel onduidelijke leraren daarbij zou zo'n powerpoint al een stuk helpen...

Mijn cavia's volgen? Dat kan! Facebook: Guinea Pigs Adventures Dagelijks op instagram: Klik

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 19:50

Maartje1990 schreef:
melody7 schreef:

Nou, wie weet! Je moet namelijk echt solliciteren en dan is het dus maar de vraag of je een plek krijgt!

haha, laat het maar weten als je komt :P ik wist niet dat dat zo moeilijk ging! we hebben er toch altijd wel aardig wat :) welk vak ga je geven? (of heb ik daar overheen gelezen?)

edit; zie het al! Engels hadden wij vorig jaar nog een stage voor :P

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 19:55

reken hier dan maar wel op een stel losgeslagen types als je die klassen wil :P ofja, er zijn hier echt een paar van die horror klassen volgens mij :') dat is wel ideaal ja als je in dezelfde stad kunt blijven, snap dat daar veel vraag naar is!
wat ik trouwens ook een must vind bij leraren is dat ze niet de hele les blijven reageren op de drukkere/luidruchtige types, desnoods stuur je ze eruit maar hier zijn er een paar die er echt 3/4 van de les mee bezig zijn, dat helpt voor geen meter + dan heeft de 90% die wél oplet ook geen les!

edit; zou nog best kunnen :+ ik hóop het natuurlijk niet maar sta er echt slecht voor, is de ene voldoende omhoog zakt een ander vak weer enz. maar ik denk dat ik dan eerder naar 4 vmbo zal gaan dan nog een keer 3 havo, maar liever ga ik gewoon naar de 4 havo!

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 20:09

op 't moment niet, dat is nu net een van de vakken die ik wel voldoende kan houden :')
had je 2 jaar eerder voor moeten komen :P (kwartje is gevallen, vorig jaar denk ik dat het was had ik alleen maar 3en ervoor!)het is nu natuurkunde, frans, duits en geschiedenis :+
volgens mij sta ik nu ook echt op blijven zitten.. moet maareens wat gaan doen ben ik bang...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie