Juffen en meesters verzamelen!

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, ynskek, Mondy, Shanna, Princesj, Dani, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Molfre

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 18:49

Ik meld me ook!!

Ik zit net in het eerste jaar van de PABO (Deventer) en ben nu met mijn eerste stage bezig, sterker nog, ik heb vandaag de derde dag achter de rug! Vandaag al in mijn eentje van 13-15 de klas gedraaid (de juf had het heel druk met andere dingen en was ontzettend blij me mij :+ ). Ik geniet er echt van. Ik had grote zenuwen verwacht voor de klas, maar die zijn er helemaal niet.

Ik krijg ook al veel nakijkwerk te doen en ik mag tijdens het zelf werken rondlopen en vragen beantwoorden, ik heb heel erg het gevoel dat ik echt de leerkracht ondersteun en dat voelt fijn. Het is wel een moeilijke klas, dat wordt ook beaamt door vrijwel elke docent die daar in de klas komt, maar tot noch toe red ik me goed.

Voor mij voelt het echt of ik eindelijk op de juiste plek ben beland.

patatkraam schreef:
Stagaires zijn niet altijd handig denk ik, ze kosten veel tijd vooral. Denk dat veel mensen daar niet op zitten te wachten ofzo..

Ik denk dat als je de juiste student bij je in de klas hebt en je die als groepsleerkracht op de juiste manier ondersteunt, een stagair(e) heel veel werk uit handen kan nemen!

[o]
Merry of soul she sailed on a day,
over the sea to Skye.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie