[Info] Van (auto)rijles tot rijbewijs!

Moderators: EvelijnS, Polly, Ladybird, Hanmar, Shanna, Princesj, Dani

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 13:21

Ik ken het gevoel :') Ik moet 11 december afrijden en ik ben echt heel bang! Ik zie ook al rond de 40 lessen.. Komt vooral omdat ik de ene keer foutloos rij, terwijl ik de keer erna echt alles fout doe en bijna mensen aanrij :') Wordt dus echt hopen dat het net goed gaat als ik af moet rijden :+

Steef

Re: Autorijexamen, zenuwachtig

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 16:41

Ik ben vanochtend geweest en heb m gehaald! Echt net op het randje.. Had een superfijne examinator die je echt gerust probeerde te stellen en hier en daar nog een beetje aangaf waar ik op moest letten. Ik ging voor het eerst op en was echt mega zenuwachtig, maar het viel allemaal best wel mee :D

Vond het alleen wel knap dat ie na dat half uurtje me kon vertellen wat mn rijleraar ook altijd zegt, namelijk dat ik soms wat onzeker rij, en best wat zekerder mag zijn van mezelf op sommige momenten :+

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 09:56

Ik mocht snelweg een paar keer overdoen, omdat ik het toen beter liet zien dan de eerste keer, was ik alsnog geslaagd :D

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 12:45

Ik heb zojuist een auto gehad van m'n ouders :') Heb 1 dag m'n rijbewijs hahaha, heb m pas net aangevraagd :+ Wel heeeeeel lief <3 Ben alleen heel bang dat ik m in de prak ga rijden :')

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 12:58

Successsss! You can do it!

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 21:59

Ik vond het juist heel fijn dat ie erbij was, hij heeft de hele tijd een gesprek gehad met mn examinator, waardoor ik me juist heel fijn kon focussen op de weg. Vond ik zelf wel prettig!

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 16:43

DPTomboy schreef:
Hoe reden jullie in de lessen dan, ook niet praten?
Tijdens de lessen voer ik altijd al hele gesprekken met de instructeur
waardoor dat al automatisch gaat tijdens het autorijden. Als er niet gepraat wordt zijn lessen zo stil (radio wel aan). Rijdt ook fijner als ik aan het praten ben, dan gaat het autorijden meer op de automatische piloot dan dat ik over alles nadenk (wel handig op het examen als je van de zenuwen niet helder meer denkt :P)

M'n lessen waren de laatste tijd ook vrij stil, gewoon puur omdat ik dan beter reed. Wanneer ik veel ga praten ga ik slordige foutjes maken en dingen over het hoofd zien..

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 11:01

Succes alvast! :D

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-14 14:33

nadjajump schreef:
haha nee, in limburg

Dat zelfreflectieformulier vind ik trouwens echt heel erg lastig!

Haha ik heb toen serieus maar overal een 6 ingevuld _O- Uiteindelijk heeft mn examinator er niet eens naar gekeken.

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-14 15:00

Mijn hele afrijden faalde, vergat lichten zowel aan als uit te zetten, wist niet hoe je de beslagen ruiten weg moest krijgen etc. Vervolgens vond hij mn snelweg ook niet goed gaan, maar wel oke. Hij had me toch laten slagen, toen die vervolgens vroeg wat ik zelf dacht dat er niet goed ging had ik geen idee, vond de snelweg wel redelijk oke :') Vond ie dan weer een beetje jammer, haha. Heb zoveel geluk gehad, want ik reed echt niet top. Gun iedereen mijn examinator wel. Inmiddels nu ik m'n rijbewijs heb is het wel aardig bijgetrokken, ik heb alleen in 2.5 maand nog 0 keer achteruit of file geparkeerd :')

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-14 17:59

kosseh schreef:
Ik heb bij me ttt de vragen nog sirieus gelezen met zelf reflectie overal een 6 gegeven. Bij me examen de vragen niey gelezen en overal gewoon gelijk een 6 gegeven. Ik heb jet nooit zo met die dingen.
Ga volgende week wel die van me vorige mee nemen. Ligt toch nog thuis, datum is niet eens ingevuld daar :P

Balen nevergifup :( volgende keer slaag je gewoon :)

Steef, hebben jullie dan overal in de buurt van die andere vakken? Hier in de buurt hebben we bijna alleen vakken waar je moet fileparkeren

Voor m'n huis heb ik een oprit, en verder parkeer ik vooral in parkeergarages en op stal. Thank god. :')

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-14 18:00

Yvank_ schreef:
Jaaaa ik ben geslaagd! was in 20 min weer bij cbr ik reed prima volgens examinator :)

Gefeliciteeerd *\o/*

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-14 16:13

Dat ik m'n rijbewijs heb gehaald is nog steeds een wonder :') Ben vandaag met invoegen bijna tegen een vrachtwagen aangereden _O- rij nooit snelweg met m'n auto, dus viel even tegen toen ik hard op wilde trekken :') Lukte gewoon niet, dus kon vol remmen om me alsnog ergens tussen te proppen

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie