PhD's?

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, ynskek, Mondy, Shanna, Princesj, Dani, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Yessy

Re: PhD's?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 13:22

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 08:35

Aio was vroeger wat nu oio is, assistent in opleiding. Jouw aio heet tegenwoordig aios toch? Heerlijk verwarrend altijd al die termen :D

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 08:41

Klopt hier wordt het ook random door elkaar gebruikt. Ik moet zeggen dat ik aio ook beter vind klinken dan oio, dat laatste vind ik echt klinken alsof je putjesschepper bent :+

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 09:22

En natuurlijk promovendus :j

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 17:02

Hier al even klaar maar al jaren een paard dus die ging echt niet weg. Ik sta heel bewust sinds ik ben begonnen (en nu als postdoc) op een stal waar alles wordt gedaan, incl 10-12 uur per dag naar buiten dus als ik ineens moest overwerken dan hoefde ik me niet heel schuldig te voelen. Ik heb nooit in het lab gewerkt en je kan simpelweg geen 14 uur per dag achter de PC zitten (tenminste, ik niet, ik heb de concentratiespanne van een goudvis) dus vaak lukte het wel om ergens een half uurtje pony te aaien. Rijden deed ik niet in de meest stressvolle periodes, dat trok ik echt niet.

Voor hen die bijna klaar zijn: succes met de laatste loodjes, het komt goed en uiteindelijk het boekje in je handen hebben is fantastisch :D

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie