PhD's?

Moderators: Hanmar, Princesj, Mondy, Mjetterd, Nala, ynskek, Polly, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

emilie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 12:25

Wat leuk een PhD topic, al is het nu wel erg rustig (vast allemaal heel druk :D ). Ik ben dus ook bezig met promoveren... wil het in april indienen, dus het einde nadert. Ben nu 3 jaar bezig en doe mijn PhD ook in Belgie, zoals nog een paar in dit topic zag ik.

Hoe gaat het bij jullie?

emilie

Re: PhD's?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 13:29

Dank je wel. Ik doctoreer op het welzijn en gedrag van zeugen, het is vooral gefocust op locomotie- en klauwproblemen bij zeugen in groepshuisvesting.

Waar ben je bezig met een beursaanvraag? Wat een klus is dat he... ik heb er voor gekozen om voor nu geen aanvraag te schrijven voor een post-doc plek. Eerst dat doctoraat!

emilie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-15 12:12

Ik zit bij het ILVO ja en soms in Merelbeke. Leuk dat je dat kent! Het is ontzettend fijn om het leven van die beesten beter te maken. Ik heb hoop dat dat de trend blijft... Want het kan ook echt wel prima in orde zijn gelukkig.

Succes met je aanvraag, het is niet makkelijk!

emilie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-15 13:33

Wat leuk! Helaas kennen maar weinig mensen het ILVO, zelfs mensen die in de buurt wonen.

emilie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 09:20

Haha zie je :D helemaal niet zo bekend! Ik had er dus ook nooit van gehoord, terwijl mijn vooropleiding (diewetenschappen, WUR) perfect op aansluit op het onderzoek dat ze hier doen. Puntje van aandacht voor ze :+

Gefeliciteerd met je beurs *\o/* ! Leuk ook als PhD-chair!
Inderdaad iets waar prof's of bazen blij van worden, ik ben in september naar Japan geweest... dat kostte mijn baas maar 200 euro .. (had 2 beurzen weten te krijgen, waren ze erg blij mee :D )

emilie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 13:16

Gefeliciteerd doctor en gefeliciteerd met de publicaties!! Zo fijn altijd :D.

Ik was het topic helemaal uit het oog verloren... druk geweest met promoveren en remigreren :D. Ik ben afgelopen oktober gepromoveerd! Het is bizar snel gegaan allemaal (3,5 jaar...).
Had al een nieuwe baan voor ik promoveerde, dus ook dat verliep heel soepel. Ben weer terug in Nederland, werk als onderzoeker bij een veevoeder fabrikant. Heel anders dan werken als PhDer. Soms verlang ik stiekem er naar terug :P.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie