Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Mondy, Sica, Mjetterd, ynskek, Giolli, Dani
pmarena schreef:Wacht maar tot je ziet hoe ingewikkeld het wachtwoord moet zijn om goedgekeurd te worden
rien10 schreef:Dat bepaal je toch echt zelf. Wat vind je het waard? Wat is het waard voor de ander? € 50,--? € 100,--? € 1.000,--? Jij bepaald.
xRivaldo schreef:@pluche: zo te horen gaat dat allemaal op rolletjes. Fijn!
Mijn webshop is sinds gisteren online. Ben er helemaal enthousiast van. Nu nóg harder aan de slag. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Alle feedback is natuurlijk welkom.
PocoGaucha schreef:Onze recensies op facebook zijn bijna gehalveerd, van meer dan 100 zijn we naar 59 gegaan. Hebben jullie daar misschien iets van gemerkt of meegekregen?
LadyMadonna schreef:Even over de nieuwe KOR, want ik kom er niet helemaal uit.
Stel: ik heb een jaar omzet van 10.000 ex btw. Incl btw is dat 12.100.
Ik heb voor 5000 kosten gemaakt ex (in 6050)
Ik ben voor de btw ondernemer, voor de inkomstenbelasting niet, dus geef ik in dit maart op bij mijn belastingaangifte als overige werkzaamheden.
In de huidige KOR zou ik 5000 opgeven (inkomsten ex btw - uitgaven ex btw).
In de nieuwe situatie zou ik dan, als ik mijn zelfde tarieven hanteer, 6050 op moeten geven? Dan moet ik dus meer belasting betalen over dat bedrag (en zorgverzekerings premie), en ga ik er dus eigenlijk op achteruit?
Courses schreef:Even een super domme vraag (wat ik eigenlijk wel moet weten), maar als je in het laatste kwartaal alsnog erachter komt dat je onder de KOR valt en alles kan terugvragen. Wanneer krijg je dit bedrag dan terug? Halverwege 2020 pas met de rest van de Belastingzaken?
Gebruikers op dit forum: Niki_ en 14 bezoekers