PhD's?

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Shanna, Dani, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Margoooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 09:45

LinSa schreef:
Zijn er hier ook mensen die een PhD in de biomedische richting volgen? :)

Ja! Ik ben afgelopen week begonnen, ik zit in de endocrinologie, maar dan gericht op het brein. Vooral gericht op obesitas en diabetes type II en de rol van het brein (in de ontwikkeling ervan).

Always smile it makes people wonder what you're up to!

Margoooo

Re: PhD's?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 16:02

Dankje! Ik heb niet echt gesolliciteerd ook, via mijn eerste master stage een stage in de VS gevonden, toen gevraagd om met mijn lab een beurs aan te vragen, deze gekregen dus nu een PhD. Alleen dus een gesprek gehad voor de beurs. Was echt mega zenuwachtig, ben toen over gevlogen vanuit de VS. Als het goed is ga ik ongeveer 1 jaar van de 4 weer naar de VS, ze hebben daar gewoon meer geld dus toch wel meer mogelijkheden.

Ben idd erg blij met mijn onderwerp! En doordat ik mijn eigen geld heb, heb ik veel vrijheid mbt de invulling. Wat voor onderwerp had jij Macavity?

Margoooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-19 15:45

Wat leuk om de toch wel overwegend positieve verhalen te horen. Ik ben eind november begonnen met mijn PhD en vooralsnog ook erg tevreden :D

Margoooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 14:34

MacavityL ik zal mijn ogen open houden, maar heb het idee dat de meeste mensen in mijn omgeving net voorzien zijn.

Ik zit inmiddels op 6 maanden, heb soms echt het gevoel dat ik nog niets gedaan heb.. Maar das niet helemaal waar haha. Moet wel echt nog beginnen met experimenten uitvoeren, maar al wel super veel analyses gerund, van mijn fMRI project en van mijn afgelopen stage. Heb daar een techniek gedaan die ik waars nog wel een keer ga gebruiken dus alle script kan ik dan weer hergebruiken enzo. Dus niet helemaal nutteloos ofzo.

En vorige week voor het eerst zelf operaties geoefend, dus binnenkort ook mijn eigen experimenten hier opzetten.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie