Bokkers en hun "bijzondere" beroep...

Moderators: EvelijnS, benangelique, Hanmar, Polly, Shanna, khirshanta, Dani

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Nicje87

Bokkers en hun "bijzondere" beroep...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-12-18 20:29

Wie heeft er nog meer een "bijzonder" beroep welke je niet vaak op feestjes terug hoort?

Ik ben benieuwd.

Ik zal zelf aftrappen.
Ik ben hondengeleider en ik werk met explosieven speurhonden.

Denk niet in problemen, maar in oplossingen!

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-12-18 02:05

Wauw wat super interessant zeg. Er zitten beroepen bij, waarvan ik noet wist dat het bestond.
Sommige lijken mij heftig en ook bij sommige zou ik wel een dagje mee willen lopen :))

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-12-18 14:38

Shaar schreef:
Wat een leuk topic! Vind het altijd zo bijzonder wat voor aparte banen mensen kunnen hebben!
Mensen met mijn beroep kom ik in het dagelijks leven ook amper tegen. Ik ben operatieassistent, dus ik werk op de operatiekamers van een ziekenhuis en assisteer de artsen bij operaties.

Maar eigenlijk weet ik nog steeds niet wat ik wil als ik later groot ben ;) Heb eigenlijk altijd met dieren willen werken.

TS, hoe kom jij bijvoorbeeld zo bij jouw baan terecht? Wat voor opleidingen of trajecten heb jij doorlopen?

Ik heb eerder een ander apart beroep gehad, parkeercontroleur, handhaver en meldkamer centralist en daarbij af en toe nog waarnemend teamleider. Na 5 jaar zat er weinig doorgroeimogelijkheden in.
Door omstandigheden heb ik mijn middelbare school niet afgemaakt. Ik wilde dus alsnog een diploma gaan halen. Ik ben toen de beveilger 2 gaan halen en als beveiliger op schiphol gaan werken. Ik vond daar echt niks aan en het bedrijf erg slecht toen gesolliciteerd bij een bedrijf waar ze ook met speurhonden werken en er zo ingerold.

Op mijn 19e heb ik trouwens ook nog op cyprus gewoond en 2 jaar paarden getraind en paardrijlessen gegeven.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie