Bokkers en hun "bijzondere" beroep...

Moderators: EvelijnS, benangelique, Hanmar, Polly, Shanna, khirshanta, Dani

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 22:51

Als vrouw manager/inkoper/vanalleser in een electronica ontwikkeling (zowel hard- als software) bedrijf. Wordt ook productie gedaan met eigen lijnen.
Ik maak het regelmatig mee dat er een vertegenwoordiger voor de mannelijke variant van mijn naam komt. Dan staan ze raar te kijken als er ineens een vrouw voor zich staat :') :=
Hadden ze niet verwacht, een vrouw in de electronica die ook daadwerkelijk dingen regelt en er (een bietje) verstand van heeft :+
Laatst bijgewerkt door khirshanta op 27-03-19 20:27, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Namen verwijderd

En toen pakte god de beste paarden bij de puntjes van de oren vast en doopte hij ze in gouden verf. En zo werd het fjordenpaard geboren :D

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 23:19

MarcoBorsato schreef:
Ik wilde flufmeisje zeggen maar dan krijg ik weer fanmail van fanatieke mods die dat niet grappig vinden.

Dusssss...... een flufmeisje is geen beddenopmaker in een hotel :Y)
Bedankt Lieveli voor de verheldering, en de lachbui :')

En toen pakte god de beste paarden bij de puntjes van de oren vast en doopte hij ze in gouden verf. En zo werd het fjordenpaard geboren :D

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 13:32

Andewi schreef:
Ik ben "oversized equipment global projects manager"

Ik verscheep wereldwijd (land zee lucht ) alles wat te groot is om in een 40ft container te passen.

Cool! Hoe kom je daar terecht?
Ik zou ook wel zo’n Border Security poppetje willen zijn. Maar ben tevreden met mijn baan.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie