Pawshake topic

Moderators: ynskek, Dani, Mondy, Polly, Ladybird, Hanmar, Princesj, Shanna, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Nant

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 10:01

Ik meld me ook hier, ik heb sinds een tijdje ook een account om per 2019 ook aan de slag te gaan hiermee.

Ik heb mijn tarieven lijstje gemaakt, maar nu loop ik een beetje vast op dag / nacht bij iemand in huis.
Wat of hoeveel uur is voor jullie een dag? 24 uur?

Ik hoop dat jullie mij hier een beetje bij kunnen helpen, dat maakt het aangeven van een tarief ook iets makkelijker.
Ik zag namelijk iemand bij mij in de buurt die €12 rekent voor twee huis bezoeken en €7,- voor housesitting. Maar als een dag +/- 24 uur inhoud, dan haal je toch niet eens je onkosten er uit? Dat het geen vetpot is begrijp ik, ik doe het ook omdat het leuk is, maar als ik met de hond naar het bos, strand of meertje wil dan speel ik net aan quitte door parkeer en benzine kosten en je af te dragen percentage aan pawshake.

Nant

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-18 11:00

Ik ben toch maar iets gaan zakken met prijzen, eerst maar eens gaan werken aan aanvragen en positieve ervaringen. Ik vind het ook leuk om te doen, dus zo lang ik er geen geld aan verlies ben ik tevreden.

Nant

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-18 14:48

Mijn eerste aanvraag binnen *\o/*

Nant

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 17:59

Al twee aanvragen via Pawshake en nu via Huisdierenoppas.nl ook al een super toffe aanvraag. *\o/* Echt niet verwacht dat het zo snel zou gaan. In het begin vond ik het wel spannend, vooral het zakelijke deel, maar de mensen die ik tot nu toe gesproken heb zijn super leuke dierenmensen die het allerbeste voor hun huisdier willen.

Zo blij dat ik tegen dit topic aan ben gelopen.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie