Bokt-ondernemers deel 6: Bezigheden, tips en ideeën

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, ynskek, Mondy, Shanna, Princesj, Dani, EvelijnS

holly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-12-15 20:00

holly schreef:
Postbode heeft zijn kaart en merci gekregen. Ik was het niet zelf, maar hij zou blij verrast hebben gekeken. Nou daar doen we het voor he :-)

omdat ik dacht hem niet meer te zien voor kerst, merci en kaart voor hem klaargelegd dus.
Maar hij kwam vandaag nog een levering brengen.
Dank je wel voor die kaart. Ja, ik hem op die voorkant geplakt, op die dashboard (met hand gebaren en accentje)
Nou dat is toch leuk! :D

holly

Re: Bokt-ondernemers deel 6: Bezigheden, tips en ideeën

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-01-16 15:48

Rianne, wat is te lief?
Ik kijk nu op mijn mobirl en zie een leeg wit vlak boven de mrnu streepjes. Het glas staat onder zoek. En dan... wat is te lief? Omdat ik niet direct zie wat je verkoopt/wat voor winkel het is, ga ik weer.

Maak idd ook een facebook pagina aan en geef 1 product weg op die manier dat je likers voor je pagina krijgt, dat mensen delen en je website bezoeken.
Heb je ook twitter? Kennen jullie onze website al, foto en link. Of, dit is zo schattig, link.
Je moet constant roepen, hier ben ik, anders sta je stil.

holly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-02-16 23:07

Allemaal nietdoen Stef. Gewoon voor gratis kiezen.
Een avondje op de pc, printer aanslingeren (of drukwerkdeal) en zelf even je flyer in de brievenbussen gooien bij je in de wijk. Denk er daarbij altijd aan dat mensen koopjesjagers zijn. Een GRATIS nagellakje voor een nieuwe klant. Ik zeg maar even wat.
Facebook, ook zoiets. Die moet je een paar keer per week beschrijven zodat je in the picture blijft.
Hang een briefje bij de super. Maak gebruik van carnaval. Doe iets leuks voor valentijnsdag...

Maar je kunt ook gewoon wachten tot het gaat waaien.

holly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-02-16 16:20

Dus alleen hoofd zit en zwiep?
Ja kei leuk, maar niet voor dat geld (en ik ben mama van kleuter in bezit van fiets). 40/50 zou ik eerder happen.

Ik zou allereerst vanavond even de foto's verwijderen en je aanmelden bij het higher level forum. Ga daar eens neuzen naar info en stel daarna duidelijk omschreven (maar zonder te veel info) je vraag.

holly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-02-16 19:49

Het is echt super leuk.
Maar van 1 artikel kun je niet leven.
Bedenk jezelf dus dat je meer variatie nodig hebt voor de mensen en welke richting je dan in gaat. Is dat bv meer verschillende sets (auto, vliegtuig, paard, hond, ik zeg maar even wat) of kies je voor allerlei leuke en grappige dingen (een kwekkende deurbel, een lachende hark, een glow in the dark hoefvet, ik zeg weer even wat), of nog een geheel ander iets.

Je hebt iets heel leuks gevonden en daar is absoluut vraag naar (maar vast niet voor dat geld), dus ik zou zeggen, borduur er verder op en ga eens kijken waar je op uit komt.

Voor ondernemen moet je creatief zijn. Een van de dagelijks terugkerende dingen is het zo veel mogelijk eruit halen voor zo min mogelijk kosten.

Even een realiteitsvoorbeeld.
Stel je roept vandaag op de goede plek, joehoe kijk eens wat ik verkoop.
Dan verkoop je er meteen 5, maar morgen slechts 1 en de rest van de maand totaal nog 3 met wat geluk.
Hoe ziet dat er uit qua kosten en opbrengst? (Niet voor ons, voor jezelf over nadenken ;-))