Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Mondy, Sica, Mjetterd, ynskek, Giolli, Dani
Birgit01 schreef:Misschien is het wel te lezen in dit topic, maar ik heb nog maar een paar blz. gelezen. Maar ik heb na 2 jaar eindelijk een school gevonden bij wie ik aan het zij-instroomtraject mag beginnen. Mits ik de rekentoets haal. Deze heb ik op 11 december. Nu wil ik wat oefenen natuurlijk, maar er is zoveel ( betaald) aanbod. Welke raden jullie aan? Ik heb ooit het VWO gehaald met wis A en B , dus ben geen hele slechte rekenaar, maar er hangt veel vanaf, dus ik wil me wel goed voorbereiden.
deksel schreef:Hoi allemaal!
Voor een opdracht voor school ben ik op zoek naar wat docenten die lesgeven op het VO.
Samen met mijn studiegroepje heb ik een innovatief idee bedacht. Om dit prototype te perfectioneren hebben wij feedback nodig van docenten... Zijn er wat docenten die ik een mail mag sturen met het prototype en wat feedback vragen?
Het zou heel goed van pas komen!
PSvanLot schreef:deksel schreef:Hoi allemaal!
Voor een opdracht voor school ben ik op zoek naar wat docenten die lesgeven op het VO.
Samen met mijn studiegroepje heb ik een innovatief idee bedacht. Om dit prototype te perfectioneren hebben wij feedback nodig van docenten... Zijn er wat docenten die ik een mail mag sturen met het prototype en wat feedback vragen?
Het zou heel goed van pas komen!
Je mag me mailen.
Sheran schreef:Heel bizar, maar ik heb er ook een dubbel gevoel bij. Uiteraard ken je hem beter en je hebt vast niet overhaast gehandeld, maar ik vind het nogal wat om dit soort dingen zo heel openbaar aan te geven/op internet te zetten. Zoiets kan iemands hele leven verwoesten. Natuurlijk hoort zo iemand (op dit moment) niet voor een klas, maar je kent ook de kracht van leerlingen: als 1 persoon pedo gaat roepen wordt dat grappig en dan roept iedereen het na.
Edit: je tweede berichtje maakt het alweer iets duidelijker.
dems75 schreef:Oh wat naar zeg! Voel je je ook heel ziek, of valt het mee? Ik kreeg gisteren voor de klas ineens lichte keelpijn en snotterig. Vandaag dus thuis en wachten op de uitslag! Hopelijk negatief zodat ik gezellig kan kerstontbijten met mijn klas
Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, GoogleAdsense en 14 bezoekers