Moderators: Polly, Ladybird, Giolli, Hanmar, Princesj, Dani, Nala, Mondy, Mjetterd, ynskek
Zertab schreef:Polly schreef:Haha ik heb ook zo'n leerling dan ga ik altijd meteen kijken of ik niet te laat ben lol. De meesten komen buiten zodra ik voorrij.
Jij bent instructrice?
kosseh schreef:Ik kon altijd wel appen. Kreeg antwoord als hij weer kon antwoorden. Maar dat was anders om ook zo. Ik stuurde ook pas iets terug als het me uit kwam.
Als de regel is 24 uur van te voren afwegen en je stuurt op zondag 12 uur een bericht om af te zeggen voor maandag 1 uur vind ik het gewoon kunnne. Je hebt je nou eenmaal aan de regel gehouden.
Zertab schreef:Ja ik heb les. Rijden zoals ik normaal ook doe...heb pas 3 lessen gehad...
Corelli schreef:Schreeuwen? Boos worden?Ik ben blij dat ik dat niet meemaak, sorry maar dat is toch belachelijk?!
Tumvum schreef:Komt eigenlijk wel op het zelfde neer als de verkeersregels voor een auto hoor, voorrang aan rechts verlenen op bv gelijkwaardig kruispunt, richtingaanwijzer, goed kijken etc. Niet te moeilijk over denken hoor
Gebruikers op dit forum: __Sannne, Dani, debberley83, Gaabje, gabyfedde, Gentle_21, LiannePuthzy, Veriye, Whizz en 27 bezoekers