Pawshake topic

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Shanna, Dani, EvelijnS

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 12:24

Hm apart, nu nog steeds niet?

Inmiddels een nieuw oppashondje! Hij komt hier een aantal dagen in de week een middag omdat dan de baas op kantoor zit. Een lieve minipoodle. Hij ligt nu heerlijk naast me op de bank te slapen. We gaan zo even een stukje wandelen! :)

Voor eind november ook een aanvraag voor 2 weken op iemand zijn kat te passen. Ontzettend leuk. :j

Kiekeboefje

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-18 23:47

Hihi was het topic al kwijt! Hier binnenkort 2 weken een Golden Retriever van 1 jaar,ben heel benieuwd! :)

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-18 07:45

Retrievers zijn echt leuk, hier is het rustig maar dat geeft niet we hebben er zelf een hondje bij genomen.Een rescue hondje dus daar gaat tijd in zitten.

LilChar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-11-18 21:51

Leuk Kiekeboefje, best lang ook! Ik hoop dat het bevalt.
Hoe gaat het bij jou met de poodle Fair?

Ik heb deze periode heel veel opdrachten en dan voornamelijk het slapen in andersmans huis.
Eerst een lang weekend, en zojuist terug van een weekje. Nu een week thuis en dan weer een week!
Ondertussen ook nog een aantal katten-aan-huis dus zo loopt het wel lekker door.

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-18 10:04

Dat is lang LilChar! Vind je dat leuk? Zou het zelf niet willen :P

LilChar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-18 18:52

Ja is best wel lang inderdaad, maar ik vind het wel leuk! Kan ook gewoon nog mijn eigen ding doen ondertussen of even weg etc. Ik verdien ongeveer 250 euro voor een week en ik kan het goed gebruiken dus dan doe ik het graag!

rayoow

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-18 18:55

Wat doen jullid in dit geval:

Al 2x honden hier op loge gehad, zindelijk en opgevoed volgens eigenaren. Kennismaking ging goed maar honden bleken absoluut niet zindelijk en opgevoed.
Hondenmanden weg moeten gooien. Zouden ze vergoeden maar nooit meer iets van gehoord.

Het gaat me niet eens om de manden maar de hele dag met de dwijl erachter moeten lopen is niet fijn!
Deze mensen zaten in het buitenland anders had is ze denk ik direct terug gebelt om de hond weer te halen.

<3 Zyan <3 Bennyboy <3 Willem <3 [o] [o]

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-18 21:36

Ik zou ze niet meer nemen,

rayoow

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-18 22:02

Dat zowieso niet.
Maar als het na 1 dag al zo erg is en je zou ze 1 week hebben is elke dag al een dag teveel.

Ze mochten zowieso de huiskamer ect niet in daar ligt bog een originele houten vloer uit 1920.

Weet ook niet of ik ze een brief kan sturen vanuit mijn bedrijf omdat er in dat contract helaas niks stond over schade.
Heb dat wel direct aangepast voor als het nog eens voor komt

ZoZenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-18 23:37

Tsja, ik heb het hier ook wel eens. Soms zijn honden spontaan niet meer zindelijk of luisteren niet. Thuis doen ze dat dan wel, maar hier niet. Baasjes zien dat vaak zelf ook niet aankomen, soms wordt er wel erg snel naar mensen gewezen.

Wil jouw hond een gave *Halsband *Riem *Snuffelmat of *Speeltje? WoefBanden!

It's you and me, boys. You & me. And that makes all the difference

Mariposa11

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-18 23:46

Duurde het bij jullie lang voor je een eerste aanvraag kreeg? Of deden jullie nog iets om t onder de aandacht te brengen?

rayoow

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-18 23:49

Ik weet bij 1 idd dat het afbakenen was maar die eigenaren gingen er ook anders mee om en zeiden dat hij dat soms de eerste dag wel eens deed.
Dat hij het de halve week vol hield tot tegen mij op vonden we allemaal jammer en ze hebben zich daar voor verontschuldigd.
Ik het het liever niet in huis en daar hadden ze begrip voor dus de hond zat in een bij gebouw waar ik eigenlijk de hele dag door breng.

De ander die hier een week zat piste scheet alles onder en in de tafels en deuren bijten was die ook niet vies van. Dit was niet gewenning of dergelijk dit was puur geen opvoeding.

Ik denk dat ik lang genoeg met honden werk om te zien of het spanning, afbakenen gebrek aan opvoeding of iets anders is

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 06:46

Mariposa11 ik zit op meerdere sites, hondenoppasgezocht, huisdieroppas, marktplaats en Facebook, Pawshake. Bij mij komen ze nu meestal via mond op mond reclame.

Mariposa11

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 08:18

Dank je voor de tips! Heb me meteen ook aangemeld bij huisdieroppas :)

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 08:26

Mariposa, ik heb hier ook briefjes bij de supermarkt hangen, dat werkt ook erg goed.

LilChar schreef:
Leuk Kiekeboefje, best lang ook! Ik hoop dat het bevalt.
Hoe gaat het bij jou met de poodle Fair?

Ontzettend goed! Enorm leuk hondje. Hij is inmiddels gewend. Binnen slaapt hij heerlijk tegen me aan en buiten wandelen we lekker door de bossen en de heide, vind het elke keer bijna weer jammer dat hij opgehaald wordt. :D Ik ben nu met de eigenaar vaste dagen aan het afspreken wanneer hij kan komen.

Afbeelding

Ik heb afgelopen dagen wel behoorlijk veel mensen moeten afwijzen. Veel aanvragen voor rond de kerstdagen maar dan kan ik helaas echt niet. :o

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 10:17

Wat een schattig hondje, ik heb net bij Ali Express hondensokjes, schoentjes en een regenjas besteld. Mijn Spanjaardje hebben het echt koud, Winston heeft ook koude voetzolen.

Lienepien95

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 13:03

Momenteel pas ik op 5 katten. Erg leuk!

Zaterdag een gesprek om binnenkort een weekend op een hele mooie golden retriever te passen.

Nog meer mensen druk met oppassen?Afbeelding

LilChar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-11-18 21:32

Wat leuk Lienepien! Mooie kat. Succes met je gesprek morgen ook!

Ik heb even een vervelende ervaring: ik ben aan het oppassen een week bij iemand in huis, ik slaap daar ook. Twee grote honden en een middelmaatje. Gaat hartstikke goed! Nu is het zo dat die oma (moeder van 1 van de eigenaren) de hele tijd zich overal mee bemoeid, ze woont ook nog een 300 meter verder. Ik ben bijna hele dagen binnen met die honden maar alleen vandaag van 15:00 tot 20:30 niet thuis. Nu heeft ze daar een heel drama van gemaakt en haar zoon gebeld etc.. Gelukkig stond die aan mijn kant. Ik voel me ontzettend naar hierover en ongelukkig. Vooral omdat die oma toen ik weg was het hele huis heeft schoongemaakt en aan al mijn spulletjes heeft gezeten. Ik had het graag gewoon zelf schoongemaakt. Ze komen zondag terug en ik zorg altijd dat het de dag van terug komst netjes is, tussendoor maakt het mij niet zoveel uit.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 21:53

Oh jou dat is niet leuk zeg, is gewoon naar als iemand zo op je lip zit.

LilChar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-11-18 22:00

marleen_usar schreef:
Oh jou dat is niet leuk zeg, is gewoon naar als iemand zo op je lip zit.

Ja ik voel me ook de hele tijd ontzettend bekeken en beoordeeld ofzo. Gelukkig vertrouwen de eigenaren mij wel volkomen, dat scheelt.
Heb jij het nog druk Marleen?

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-18 09:52

Nee ik moest een stap terug doen vanwege mijn trage schildklier.Ik krijg volgende week 1 dag 2 hondjes en met de kerstdagen 2 weken 2 hondjes.

LilChar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-12-18 19:35

Hoe gaat het bij jullie, zijn mensen nog bezig?

Ik heb aankomende week met de kerst een mega volle agenda; ook heel veel katten die aan huis moeten worden verzorgd.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 19:54

Ik heb dit weekend 2 honden gehad en vrijdag komen er 2 honden voor 15 dagen. Ik heb ook aanvragen voor volgend jaar.

Lienepien95

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 20:32

Afgelopen weekend een golden retriever te logeren gehad.Januari komt een puppy van iets meer dan 3 maanden :D

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 22:03

Oh echt leuk een puppy, welk ras is het?