Pawshake topic

Moderators: EvelijnS, Polly, Ladybird, Hanmar, Shanna, Princesj, Dani

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-18 14:57

Door dit topic maar eens een profiel voor mijn vriend aangemaakt en mss doe ik dat ook voor mezelf wel. Benieuwd of er animo is. Hoe lang duurde het bij jullie voordat jullie profiel goedgekeurd was?

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-18 22:00

Wat een vreemde, aanvallende reactie := ik lees nu even mee en vind de meeste juist erg gedreven over komen voor relatief weinig geld.

Dat je zelf niet gebruik wil maken is je goed recht. Maar het is toch raar dat je het gaat afraden aan anderen als je a de mensen niet kent en b afgaat op wat reacties hier.

capopjekop

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 20:57

Wij zitten nog te wachten tot ons account ├╝berhaupt wordt goed gekeurd :') foto was niet goed maar dat herkeuren duurt laaaaaaang

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-18 15:53

Lekker is dat he. Ik heb laatst een week in het huis van mn broertje en schoonzus gelogeerd om op hun hond te passen. Bad, afwasmachine en tuin heerlijk. Osa heeft heerlijk met onze hond gespeeld en we hebben met haar getraind. Mn broertje kon het gelijk merken want we hadden haar het trekken afgeleerd en ze kan nu los naast lopen. Iedereen blij :)

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 20:01

Wij zijn nog steeds niet goedgekeurd. Heb nog gemaild en ze zouden er naar kijken.

Mijn vriend zoekt werk dus voor hem zou het een mooie oplossing zijn als zijn profiel er door komt. Hij is ook echt goed met honden en leest ze snel. Hij is ook dol op powerbreeds.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-18 13:10

Vervelend is dat. Hond van mn broertje trok ook aan de riem. We hebben haar het commando wachten geleerd. Nu loopt ze los naast je mee. Als ze weg wil dan is haar naam noemen of wachten genoeg om naast weer bij de les te krijgen

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-18 18:11

Kort houden is dan idd beter en zorgen dat ze hun focus bij jou houden.

En idd melden bij hun baasjes. Ook hondjes uit Spanje moeten kunnen luisteren. Ze zullen er zelf ook profijt van hebben als ze ze opvoeden. En ik zou aanraden om het tuig voorlopig om te wisselen voor een halsband tot ze het trekken zijn afgeleerd. Heb je geen goede hondenschool in de buurt die je kan aanraden?

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-18 19:35

Eens. Spaanse hondjes waren het toch? Mijn broertje zijn hond is een Spaanse en die heeft juist geen stopknop haha

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-18 21:49

Hebben ze maar een kattenbak voor 3 katten? Dan vindt ik het niet gek dat het ruikt en ze ergens anders poepen

Handschoen is een goeie. Zo'n schepje schoonmaken is ook nasty

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 07:34

Ik zou ze dan toch proberen uit elkaar te houden in huis. Je hebt vast wel ruimtes die je kan afsluiten lijkt me? En dan apart gaan lopen met de oppashondjes en je eigen hond.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 08:17

Maar dan konden ze je zien? Blijven ze ook blaffen als je bijvoorbeeld de 2 logees in de slaapkamer zet en het blaffen negeert? Ik heb weleens een staffordpup te logeren gehad die ging piepen en blaffen toen ik haar even in de bench deed. Na een kwartier had ze door dat het geen zin had en viel ze in slaap. De rest van de tijd geen kind meer aan gehad

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 08:24

Idd als ze zich niet kunnen gedragen dan 'straf' je ze door iets van ze af te nemen.

Wij wonen in een appartement en ik wil ook geen gespeel en druk gedoe in huis als ik een logeetje heb. We zijn erg duidelijk tegen onze hond en die weet dat perfect. We gaan met oppashondjes hetzelfde om en die hebben het eigenlijk dag 2 al helemaal onder de knie. Ze gaan er overdag regelmatig met mijn vriend of mij naar buiten en dan kunnen ze rennen en spelen.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 08:36

Herkenbaar :D
We hebben een camera gekocht voor onze hond. We wisten niet hoe ze zou reageren als ze alleen was. Nou niet dus. Je moet goed kijken of je beeld wel loopt want madam ligt gewoon heel de dag te slapen :') heel af en toe zie je dat ze gedraaid is op de bank :')

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 09:09

Is hij dat wel gewend om ergens anders te zijn? Anders is dat niet optimaal met zijn leeftijd lijkt me. Welke regio zit je?

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 10:12

Klinkt meer als een stukje gemis in de opvoeding. Er bestaan hondjes die zelfs na goede training niet alleen kunnen blijven maar meestal is het echt wel te trainen dat ze rustig een paar uurtjes alleen kunnen zijn

In huis plassen kan ook stress zijn. Onze oppas pitbull laila plaste de eerste dag ook twee keer in huis terwijl ze zindelijk was volgens haar baas en we net nog met de naar buiten zijn geweest. In de 3 weken erna heeft ze het niet meer gedaan

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 10:31

Dat geloof ik meteen ellen. Maar het zou erg toevallig zijn als alle drie de hondjes verlatingsangst hebben.

Fijn dat je een oplossing hebt gevonden. Lastige keus om je eigen hond weg te doen maar zo is het niks. Hopelijk keert de rust terug in huis

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 11:48

Wij hebben laminaat en idd ook een deken over de bank. De tweezitter is voor onze hond. De andere daar mag ze niet op. Als het niet samen gaat dan kan ze op de gang en op onze slaapkamer en sowieso laten we ze alleen samen als we thuis zijn.

Afbeelding
De onderste is van ons. Oppaspup was bang voor de stofzuiger :')

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 14:45

Baasjes gaan ook vaak rekening houden met het gedrag van de hond ipv eraan werken.

Hond van m'n broertje is het niet gewend om opgepakt te worden. M'n vriend is een ontzettende knuffelkont en die pakt haar regelmatig voor een knuffel. In het begin zag je haar echt denken wat is dit. Tijdje later was ze er aan gewend en vond ze die aandacht fijn. Uit zichzelf pakt ze niet zo snel rust

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 08:01

Jeetje wat rot.

Ik heb mn eerste aanvraag binnen via pawshake voor 4 chinchillas, vissen en een kat. Hopelijk gaat dat door want ik ben erg benieuwd naar chinchillas. Daar heb ik nog geen ervaring mee.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 09:14

Wel banketstaaf om die mensen daarmee lastig te vallen op hun vakantie maar het is mss de enige optie. Ik zou het als eigenaar iig wel willen weten als het niet goed gaat met ons dier

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 09:31

Ja zeker waar.

Hoe doen jullie dat met een proef? Betalen ze dan gewoon?

We hebben vandaag een boerenfoxpup van vrienden over de vloer. Krijg nu allemaal filmpjes van mijn vriend. Zina wordt weer als speeltoestel gebruikt :') vanmiddag lekker puppy knuffelen. Het is zo'n dotje

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 15:50

als het door gaat was dat idd het plan. Gewoon alle aanwijzingen opvolgen.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 17:25

Oppaspupje wordt zo weer opgehaald. Meneertje heeft zo druk gespeeld met onze hond dat hij nu lekker op mijn schoot ligt te slapen. Ik wil hem niet meegeven. Hij is zo schattig. We hebben nog even een kleine shoot gedaan dus de baasjes hebben meteen een paar mooie foto's.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 07:26

Gisteren een account voor vriendlief aangemaakt op petbnb. We werden snel goed gekeurd en hebben nu al 2 aanvragen binnen. Een golden retriever die aan het eind van het jaar een week komt logeren als het klikt met onze hond en oppassen op een jonge cane corso. Het is een voordeel dat wij ervaring hebben met hoog risico honden. Dat heeft niet iedereen natuurlijk en bij ons lopen best wat van die honden rond

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 08:39

Uit Barcelona komt ze. Zou goed kunnen!