Motivatie topic; studeren

Moderators: EvelijnS, Polly, Ladybird, Hanmar, Shanna, Princesj, Dani

taartjee

Re: Motivatie topic; studeren

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-19 10:12

Ik kom me ook maar even melden. Koningin uitstelgedrag tot uw dienst :Y)

Heb hier al een aantal goede tips voorbij zien komen, ga de forest app ook zeker downloaden en morgen direct uitproberen! Hele kerstvakantie geen flikker gedaan en loop nog net zo ver achter als voor de kerstvakantie :+
Een bureau heb ik wel, maar ik zit liever beneden in de woonkamer aan de eettafel. Bureau staat direct onder mijn raam en daar komt altijd tocht vanaf, met raam open en dicht en ik ben een mega koukleum. Heb ik alleen typwerk, dan zit ik standaard in mijn bed met mijn laptop op schoot.

Mochten er mensen in enschede (waar ik studeer) of omgeving voorthuizen/barneveld/amersfoort op zoek zijn naar iemand om gewoon mee te zitten studeren, ik houd me aanbevolen! Ik merk dat ik samen met iemand anders toch altijd meer gemotiveerd ben om zelf ook aan de slag te gaan, ook al is het voor iets totaal anders.

Ik studeer trouwens Forensisch onderzoek

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-19 11:06

Maartje9 schreef:
Wat leuk dat er meer mensen die rond of in Nijmegen zitten! Arnhem kom ik vaak langs dus dat is zeker ook in de buurt.

Taartjee, ik woon vlakbij Amersfoort :). Studeer alleen in Nijmegen maar woon nog thuis. Toffe studie doe je ook! Wilde ik vroeger ook altijd haha.

Ik ga zometeen ook maar weer aan de slag, verdorie al half 11 en weer nog niks gedaan :')

Ah tof!
Aan welke kant van Amersfoort? Hoevelaken kant of de andere kant op :P

Ik heb net een 3 uur durend hoorcollege achter de rug, super interessant maar werd echt even heel moe van mijn medestudenten die hun kop niet konden houden xD Alleen een beetje jammer dat het voorbereiding is op het project van volgende periode die ik niet ga volgen :+

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-19 10:46