Hoe kom je aan een beurs?

Moderators: EvelijnS, benangelique, Hanmar, Polly, Shanna, khirshanta, Dani

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Resistance

Hoe kom je aan een beurs?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-19 15:34

Hoihoi,

Volgend jaar ga ik op stage, en ik wil ontzéttend graag naar Londen. Niet enkel omdat het Londen is, maar ook omdat mijn vakgebied in Engeland veel meer bij mij past dan in Nederland. Ik studeer overigens advertising/art direction. :) Ik hoop dat ik een stage bij AMVBBDO, Mother, Wieden+Kennedy of Adam&EveDDB kan krijgen. We hebben met de studie daar al opdrachten en pitches gedaan, dus dat is niet mijn grootste zorg.

Een kamer lukt waarschijnlijk ook; mijn zus woont momenteel met twee mensen samen (ook in londen, daar werkt en woont ze al 10 jaar), en één persoon gaat in de zomer weg. Ze willen er dan geen derde persoon meer bij en gaan het samen huren, maar als ik eventueel in Londen stage kom doen ben ik welkom om die derde kamer een paar maanden te huren.

Enkel de kosten zijn een probleem; ik moet alles lenen, en Londen is een dure stad. Ik heb het geld er voor over, maar als er geholpen zou kunnen worden in de kosten is dat natuurlijk prettig. Ik ben dus op zoek naar wellicht een fonds of een beurs die iets kan betekenen voor studenten binnen de advertising/art direction/kunst wereld. Mijn school valt overigens onder Hogeschool Rotterdam.

Toen m'n zus voor het eerst in Londen ging wonen kreeg ze ook een beurs, maar zij zat in de muziek dus dat was weer een heel ander gebied, waar ik niet voor in aanmerking kom.

Wie heeft de gouden tip? :)

http://www.sodrahalla.nl Apartementen in een Zweeds landhuis!

[o]

Goof

Re: Hoe kom je aan een beurs?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-19 15:36

Is dit niet typisch een vraag om bij je opleiding zelf neer te leggen? :)*

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-19 15:37

Laatst bijgewerkt door Ibbel op 26-05-19 15:40, in het totaal 1 keer bewerkt