Master Management en Innovatie (MMI) waar volgen - NCOI/HAN?

Moderators: EvelijnS, benangelique, Hanmar, Polly, Shanna, khirshanta, Dani

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

_mexx_lady_

Master Management en Innovatie (MMI) waar volgen - NCOI/HAN?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-19 20:01

Hallo allemaal,

al enige tijd speelt er in mijn hoofd dat ik verder wil in mijn carrière. Ik ben nu in het bezit van een bachelor in de Verpleegkunde, gelijkgesteld met niveau 6 en 2 jaar werkervaring als wijkverpleegkundige.
Ik wil mezelf blijven profileren, en sluit niet uit dat ik van werkveld wil veranderen. Ik doe mijn werk graag, maar zie me niet tot 67 jaar aan het bed staan.
En nu ben ik nog jong en onbezorgd!

Maar nu, ik heb wel een koopappartement - vaste kosten,... etc. Dus het is bijna onmogelijk om een voltijd studie te volgen. Deeltijds dan maar.
Ondertussen ben ik eruit dat Management en innovatie het best aansluit bij wat ik leuk vindt en waar ik met mijn toekomst naar toe wil.
Ondertussen ben ik deze opleiding tegen gekomen via HAN Nijmegen (maar twijfel ik of ik wel voldoe aan de toelatingseisen) en NCOI in Eindhoven. Maar over NCOI lees ik voornamelijk negatieve berichten. Niet zo zeer over de opleidingen maar wel over de organisatie-boeken-afspraken nakomen.

Verder heb ik nu ook zoiets, als ik dan toch ga bikkelen wil ik goed bikkelen en ook maar meteen bij een hoog aangeschreven school gaan studeren.

Omdat ik nu dus een beetje tegen een blok aanloop vraag ik jullie hulp!
Waar kan je de opleiding MMI nog volgen, behalve aan NCOI en HAN? Liefst niet verder dan 1u30 rijden van Weert - Utrecht en Nijmegen zijn doenbaar, eventueel verder als de school en programma echt aansluiten).

Wat zijn jullie ervaringen met NCOI in het algemeen?

Wat zijn jullie ervaringen met HAN in het algemeen?

Moeilijk moeilijk!

Dank je wel voor het lezen en meedenken :+

Semper Fidelis
Never let the fear of striking out keep you from playing the game.
Hakuna Matata
http://www.unitedwardrobe.nl/user/Sara.001.html --> kleding en schoenen!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie