Online/vanuit huis bijverdienen

Moderators: Hanmar, Polly, EvelijnS, Shanna, Dani, benangelique, Ladybird

Nikass

Online/vanuit huis bijverdienen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-19 13:42

Heeft iemand ervaring met online bijverdienen, bijvoorbeeld door het invullen van enquêtes?
Ik overweeg dit te gaan doen, maar weet niet of het betrouwbaar is, en of het daadwerkelijk de moeite waard is.
Via Internet kom ik bijvoorbeeld uit bij Euroclix. Iemand hier bekend mee?
Of ervaring met andere bedrijven/manieren van bijverdienen vanuit huis?

XXTien1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-19 13:46

Euroclix ken ik wel, kan je weinig geld mee verdienen: je krijg ontzettend veel reclame en lange enquêtes en na een aantal maanden heb je een keer een tientje....zet geen zoden aan de dijk. -O-

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-19 13:47

XXTien1979 schreef:
Euroclix ken ik wel, kan je weinig geld mee verdienen: je krijg ontzettend veel reclame en lange enquêtes en na een aantal maanden heb je een keer een tientje....zet geen zoden aan de dijk. -O-

Oh wat jammer. Het beloofd heel wat -O-

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-19 13:53

Wij hebben redelijk wat inkomsten van een online cursus. Als je ergens goed in bent/veel van weet is dat zeker het overwegen waard.

We hebben hier wel 5-6 weken aan gewerkt fulltime. En ook veel investeringen gemaakt zoals camera huren, software aanschaffen etc.

Onze cursus hebben we gebouwd via teachable.com.

Het is wel meer een marathon en niet echt een sprint. Snel en makkelijk geld verdienen bestaat eigenlijk niet. Wij hadden onze investering en tijd er met de eerste launch wel uit, maar wij hadden al een 'following'. Als je nog niet echt volgers hebt, zou je eerst tijd en geld moeten investeren om volgers te krijgen.

braooop

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-19 13:55

Hoe weet je dan waar vraag naar is?

Edit: het is niet een vraag om slapend rijk te worden ofzo... :D Ik heb een vaste baan, maar wil graag (tijdelijk) wat bijverdienen.

petra8

Re: Online/vanuit huis bijverdienen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-19 13:58

Er is hier op bokt een bestaand topic van mensen die het doen. Ik weet niet meer hoe het topic heet maar wat me is bijgebleven is dat de mensen best hard moesten werken voor hun geld.

Een vriend van mij heeft een tijd op een spirituele telefoonlijn gezeten. Was ontzettend leuk en dankbaar om te doen maar hij is toch uiteindelijk gestopt omdat het best moeilijk is om de problemen van mensen van je af te zetten.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-19 14:08

Ik heb een hondenopvang aan huis, wordt je ook niet rijk van. Ik ga alleen nog maar dagopvang aanbieden want ik zit altijd met ander mans honden en je krijgt er niet echt veel geld voor. Ik wil van uit huis iets anders er bij gaan doen, misschien zijn er mensen met leuke ideeen.

Marie_Anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-19 14:18

Ik heb met Euroclix 150 euro verdiend. Maar toen zat ik een tijdje thuis en had ik tijd over.
Het is zeker betrouwbaar, je mailbox stroomt er wel van over iedere dag.

Ik heb het nog steeds, maar nu te weinig tijd en zin om al die mails aan te klikken en alle enquetes mee te doen. Dan levert het ook heel weinig op. Dus je moet wel echt tijd over hebben wat mij betreft.

C_arola
Hoofdmoderator Informatief en Moderator Markt
May the horse be with you!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-19 14:23

Ik verplaats dit topic naar school, studie en werk.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-19 14:23

Teacheble.com probeer ik een acount aan te maken maar als ik alles heb ingevuld en ik wil door gaan dan gebeurd er niks alleen het balkje waar ik mijn naam heb ingevuld wordt dan rood.

Ninette

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-19 14:34

Een oester/parelshow beginnen op zolderkamertje... als ik zie wat ze tijdens de liveshow verdienen....is beetje investeren, maar als het loopt een mooi verdienmodel denk ik.

Des te beter je mensen leert kennen des te meer je van dieren gaat houden.

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-19 14:44

Marie_Anne schreef:
Ik heb met Euroclix 150 euro verdiend. Maar toen zat ik een tijdje thuis en had ik tijd over.

Ik heb het nog steeds, maar nu te weinig tijd en zin om al die mails aan te klikken en alle enquetes mee te doen. Dan levert het ook heel weinig op. Dus je moet wel echt tijd over hebben wat mij betreft.

Wordt je per enquête betaald?
Heb je een idee hoeveel tijd je kwijt was ongeveer/hoeveel enquêtes je hebt gedaan om die 150 euro te verdienen?
Wat voor enquêtes zijn het? Moet je ergens verstand van hebben of kan iedereen ze invullen?

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-19 14:52

marleen_usar schreef:
Ik heb een hondenopvang aan huis, wordt je ook niet rijk van. Ik ga alleen nog maar dagopvang aanbieden want ik zit altijd met ander mans honden en je krijgt er niet echt veel geld voor. Ik wil van uit huis iets anders er bij gaan doen, misschien zijn er mensen met leuke ideeen.

Ik heb langere tijd honden uit gelaten. Maar toen woonde ik op een prima locatie daarvoor (mensen met weinig tijd/zin en wel veel geld :D en losloopbos op loopafstand. En mijn eigen hond kon met alle honden opschieten. Dus ik ging sochtends met eigen hond van huis, pikte tot maximaal vijf honden op (alles lopend aan de lijn) en liep met ze naar het bos. Daar een flinke ronde los en dan weer alles aangelijnd thuis brengen. Uit en thuis was ik drie uur (soms langer) onderweg. Verdiende 10 euro per hond. Dit deed ik gemiddeld drie keer per week. Er was meer vraag dan ik aan kon ;)
Maar op mijn huidige locatie kan dit helaas niet en mijn reu kan niet met elke andere reu opschieten. Anders was ik dit allang weer gaan doen :) ;)

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-19 14:56

Ik heb lange tijd euroclix gebruikt en nog wel meer sites
Uiteindelijk gebruik ik nu nog steeds qassa en dat gaat niet heel snel maar ik denk een paar tientjes per jaar.
Het gaat het snel als je via die website aankopen doet bij een andere website en dan krijg je een aantal % terug.
Nu koop ik bijna alles online dus dat wil nog wel :D

Ik zal je zo missen, voor altijd in mijn hart
Medische Hoefschoenen te koop https://www.bokt.nl/markt/ad/486715/2-p ... efschoenen

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-19 15:15

18+ (anoniem) chatoperator. Als je er een beetje snel in bent kan je er zeer leuk mee verdienen. Euroclix en alles vond ik persoonlijk helemaal niks duurt mega lang voor je wat hebt verdiend!

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-19 15:19

Transcripties typen. Moet je wel goed Nederlands voor kunnen.

'Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead.'
-The Doctor

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-19 15:20

Nikass schreef:
Hoe weet je dan waar vraag naar is?

Edit: het is niet een vraag om slapend rijk te worden ofzo... :D Ik heb een vaste baan, maar wil graag (tijdelijk) wat bijverdienen.
Lees 1 van marketing: Behoefte creëren bij de klant ;)

This is a wonderful day, I have never seen this one before.

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-19 17:28

Geryon schreef:
18+ (anoniem) chatoperator. Als je er een beetje snel in bent kan je er zeer leuk mee verdienen. Euroclix en alles vond ik persoonlijk helemaal niks duurt mega lang voor je wat hebt verdiend!

Wat houdt dit in?

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-19 17:40

Ik doe Euroclix en Qassa. Die leveren meer op dan andere sites. Enquettes invullen heb ik weinig tijd voor, maar de dingen die ik online koop (dierenspul, soms een pizza, af en toe andere dingen) doe ik altijd via een vd twee. Vakanties boek ik meestal bij Expedia en dan ook via Euroclux. Dat levert best wat op. Bij Euroclux ga ik door tot de 150,00 voor ik laat uitbetalen (je krijgt een soort rente) en meestal doe ik daar een jaar over. Qassa gaat langzamer.

Je kan ook mysterieshoppen, al is dat niet vanuit thuis. Daar heb je veel sites van, kan je googelen.

Inpakwerk schijnt veel geld op te leveren, maar ik vertrouw dat niet en ben er ook niet bekend mee.

Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt. (Acda en de Munnik die het vertaald hebben van John Lennon.)

_Lobke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-19 17:43

Misschien heb je mijn topic al gezien maar hier kan je ook geld mee verdienen. Het enige wat je nodig hebt is marktplaats en Facebook.
[LZP] The flip life

Marie_Anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-19 17:58

Nikass schreef:
Marie_Anne schreef:

Wordt je per enquête betaald?
Heb je een idee hoeveel tijd je kwijt was ongeveer/hoeveel enquêtes je hebt gedaan om die 150 euro te verdienen?
Wat voor enquêtes zijn het? Moet je ergens verstand van hebben of kan iedereen ze invullen?

Enquetes is niet het juiste woord denk ik, gewoon marktonderzoeken. En die krijg je dan obv je ingevulde profiel, ze vragen gewoon je mening over van alles, waarom ik in welke stad ga winkelen, van de gemeente en overheid, maar ook over reclames, voor een nieuw zonnatura product of van een provider. Je krijgt punten per onderzoek. En die punten kun je weer laten uitbetalen.
Ik weet niet hoeveel tijd er in zat destijds. Ik opende echt iedere mail ( krijg je ook punten voor) en deed mee aan ieder onderzoek. Soms krijg je niet zoveel onderzoeken, dan duurt het langer.
Ik zag het echt meer als iets grappigs omdat ik toch niet zoveel te doen had, waar je ook nog iets voor kreeg, dan als een serieuze bijverdienste.

Nikass schreef:
Geryon schreef:

Wat houdt dit in?

Dit:
'Sommige mannen verlaten hun vrouw voor nepprofielen' - https://nos.nl/l/2117488

Dat wordt flink aangepakt tegenwoordig gelukkig:
Gedupeerden van nepprofielen op datingsites krijgen geld terug - https://nos.nl/l/2298226

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-19 19:54

fohadie schreef:
Inpakwerk schijnt veel geld op te leveren, maar ik vertrouw dat niet en ben er ook niet bekend mee.

Waarom vertrouw je het niet?
Waar vind je inpakwerk?

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-19 20:04

Enquêtes heb ik ook wel eens gedaan. Daar heb ik hooguit een paar tientjes mee verdiend.

Met mijn blogs verdien ik wat meer. Ook geen bergen, maar in een paar jaar tijd wel zo'n 400 euro. Maar er gaat ook best wel wat tijd in zitten.

Op zoek naar een (trouw)videograaf?: ABCreatief Videoproducties
❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-19 20:08

Misschien een blonde vraag, maar hoe start je een blog en waar moet het over gaan? :o? (Misschien ben ik te oud ervoor... :o )

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-19 20:18

Artikelen schrijven voor Infonu kan aardig wat opleveren als je er veel tijd en moeite in steekt :)

Euroclix heb ik ook al zo'n 500 euro mee verdiend op een paar jaar tijd. Gaat niet snel, maar ik zie het als makkelijk extraatje.