Gezocht: Rechtenvrije foto Tinker in de branding vd zee

Moderators: RianneH, Neonlight, Nadia, LindyH, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Jackytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 17:44

Ik heb er wel enkele die je mag gebruiken. :)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Van die laatste kan ik wel eens aan vriendin vragen of ze die zonder logo heeft en of die gebruikt mag worden, indien die je bevalt ;)

~ Gypsy gold doesn't chink or glitter, it gleams in the sun and neighs in the dark. Love my Tinkers
INKY • ORIS •ACKY •OHRA

Jackytje

Re: Gezocht: Rechtenvrije foto Tinker in de branding vd zee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 14:00

De eerste 3 foto's zijn door een goede vriendin genomen dus dat is geen probleem. De laatste heb ik duidelijk bijgezegd dat ik t nog moet navragen indien Monique die echt wil gebruiken, maar dat is 9/10 ook geen probleem omdat wij ook goed bevriend zijn. Ik heb reeds foto's van haar met toestemming gepubliceerd, zolang ze vermeld wordt als fotograaf is dat normaliter geen probleem ;)

~ Gypsy gold doesn't chink or glitter, it gleams in the sun and neighs in the dark. Love my Tinkers
INKY • ORIS •ACKY •OHRA

Jackytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 14:55

Monique1963 schreef:
Jackytje ik hoop dat de fotografe je antwoordt.

Ik heb het met haar even besproken en we hebben de foto zonder logo gevonden. Ze gaat je straks een Pb'tje sturen. :)

INKY • ORIS •ACKY •OHRA

Jackytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 23:10

Caily schreef:
Haha, ik lees al de hele tijd mee en moest even graven, maar toen had ik hem gevonden :Y) Helaas mindere kwaliteit, maar wellicht maakt dat het ook wel weer mysterieus? Hij kan uiteraard nog even nabewerkt/afgewerkt worden.

Dat is toch van op de Sokkenwasrit ook hé? Die foto? Mooie herinneringen! :)

INKY • ORIS •ACKY •OHRA

Jackytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-19 20:20

Het is ook een beetje een slechte periode.. Bagger weer, paarden in dikke wintervacht die alweer in de rui zijn, vaak hebben mensen ook geen mogelijkheid om hun paard goed te wassen met deze temperaturen etc. Had ik niet in België gewoond en het meer richting de lente was had ik wellicht nog gewild. Maar nu is er geen beginnen aan. :o

INKY • ORIS •ACKY •OHRA

Jackytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 14:18

Rood is erg fel denk ik.

Ik zou eens kijken naar andere boekcovers van paardenboeken en daaruit je inspiratie halen. Zo zal het er gelijk ook wat professioneler uitzien. :)

INKY • ORIS •ACKY •OHRA

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie