Gezocht: Rechtenvrije foto Tinker in de branding vd zee

Moderators: RianneH, Neonlight, Nadia, balance, Lous

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Avalanche81

Re: Gezocht: Rechtenvrije foto Tinker in de branding vd zee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 17:32

Wat leuk wat leuk dit. Hopelijk komt er een mooie foto uitrollen van Els en Duuk en Jolliegirl :)

Avalanche81

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 17:56

Monique1963 schreef:
Het tij keren, kan dat?

Mijn relaas over hoe ik leerde luisteren naar mijn paard

Ik vind deze wel mooi :) klopt ook wel met wat ik gelezen heb.

Al vind ik niet dat je alles verkeerd hebt gedaan hoor Mo. Heel veel dingen die jij hebt gedaan, zouden met heel veel paarden gewoon kunnen, alleen kon het met de jouwe niet :)

Maar ik vind dit wel goed, want je deed denk ik eerst wat je geleerd had, en toen je erachter kwam dat het met Callas zo niet werkte, ben je het anders gaan doen :)

Avalanche81

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-19 12:48

Oh wow dat is de spijker op de kop. Veel te lang voor een ondertitel, maar mooi op de achterkant?

Avalanche81

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-19 13:59

Eens met Pien. Ook ik heb het hele verhaal gevolgd, en ook ik heb ervaring met een moeilijk paard. Nu heeft mijn merrie wel een heel ander temperament, en vind ik haar duidelijker in de communicatie. Maar Callas is moeilijk. Callas laat ook dingen gewoon niet zien, en ze is een paar keer ontploft uit het niets.

En Mo heeft zeker alles gedaan om naar Callas te luisteren, en ook Callas stimuleren zich te uiten. Want dat is het moeilijke bij Callas, je weet niet waar je aan toe bent. Dus nee, dat ligt zeker niet aan Mo.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie