Gezocht: Rechtenvrije foto Tinker in de branding vd zee

Moderators: RianneH, Neonlight, Lous, Nadia, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

piendumaitre

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-19 11:36

Mo heeft me gevraagd per mail het volgende in dit topic te zetten zodat julile begrijpen waarom ze nu niet op Bokt kan zijn:

Citaat:
Zou je misschien in dit topic ook een zinnetje kunnen zetten dat ik pas weer na 14 februari kan surfen
Mo haar bundel is op dus internetten houdt eventjes op! Tot na 14 februari weer.

piendumaitre

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 13:16

piendumaitre schreef:
Mo heeft me gevraagd per mail het volgende in dit topic te zetten zodat julile begrijpen waarom ze nu niet op Bokt kan zijn:

Citaat:
Zou je misschien in dit topic ook een zinnetje kunnen zetten dat ik pas weer na 14 februari kan surfen
Mo haar bundel is op dus internetten houdt eventjes op! Tot na 14 februari weer.

Dat bericht had ik inderdaad ook in dit topic geplaatst paar dagen geleden Albertine :j .

piendumaitre

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 15:58

n_love_qwert schreef:
Sjonge... ik doel niet op een specifiek persoon, maar hoe vaak had Moniek wel niet gezegd dat ze een paard, inclusief mens, het liefst ernaast, NAAR de horizon toe wil? Een paard dat het water inloopt. En ondertussen zijn 95% van de foto's een paard dat niet het water inloopt maar eruit komt :Y) :') Ik bedoel dit niet gemeen, maar kom op ha ha!!

Ik lees het als een aanbieding voor de foto shoot en ik vind het een schitterend paard!

piendumaitre

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 10:08

Die eerste vind ik wel een echte binnenkomer hoor en prachtig. Daar zou ik ook voor gaan. Geweldig. Er zit voor mij ook alles in. De schrik en hieperdepiep gedrag. Het mooie paard. Etc...

piendumaitre

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 19:45

Eens met amber. Ik heb dat ook. En dan "hoe ik leerde luisteren naar mijn paard " Het stukje van" mijn relaas" zou ik weglaten.. maakt het te lang en minder krachtig.

piendumaitre

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-19 00:44

Het tij keren kan dat?

Een ontroerend verhaal over een vrouw en haar paard die elkaar niet lijken te begrijpen.

Deze is nog niet goed, maar zoiets in deze sfeer kan ook.

piendumaitre

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-19 14:30

Monique1963 schreef:
het grootste communicatieprobleem is dat we niet luisteren naar paarden om ze te begrijpen. We luisteren om te antwoorden
Vind ik ook een goede.

piendumaitre

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-19 09:51

VosjeN schreef:
Wie zijn paard niet hoort, moet voelen

of:

Toen ik mijn paard niet hoorde, moest ik voelen...

WendyLotte schreef:
Als jij denkt het beter te weten dan je paard.

Deze voelen voor mij helemaal niet goed, en ik word er zelfs wat verdrietig van. Dit omdat het nu net lijkt alsof Mo niet wilde luisteren, niet hoorde. Het stuk van Callas in haar, blijft hierbij helemaal onderbelicht. Namelijk Callas is echt een heel heel moeilijk paard.

Daarnaast het probleem is helemaal nog steeds niet opgelost. Dat ligt niet aan Mo maar aan Callas. Er is iets met dat paard dat gewoon niet klopt. Ik heb al eerder gezegd, dat ik echt bezorgd ben dat Mo toch wil door gaan met proberen. Maar respect voor haar keuzes.

Wie weet wat uit de PSSM test komt. Ik vind dat Mo dan teveel als "schuldige naar voren komt" en Callas vrij uit gaat.

Als Mo hier komt kan ze zonder enig probleem op Hercule wegrijden met Polie aan de hand. Wij hebben gewoon geluk gehad. Zo'n Callas was hem hier al veel eerder niet geworden. En Callas is echt geen rotzak. Maar ik vind het een gevaarlijk onberekenbaar paard en in die zin onbetrouwbaar. Linke soep paardje dus, hoe lief en mooi ze ook is en hoe goed ze een aantal dingen wel heeft opgepakt.

piendumaitre

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 18:11

4de mogelijkheid is voor mij dan, ik krijg graag het boek van jou opgestuurd en betaal jou rechtstreeks ;) *D

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie