maitestar23 schreef:Monique1963 schreef:De derde mogelijkheid is, dat ik een stapel vanuit Duitsland naar NL laat sturen, naar iemand van jullie die zich daarvoor vrijwillig aanmeldt
, die ze dan vervolgens op de post doet naar iedereen die er eentje wil. Dat scheult heul veul eurootjes per persoon, verzenden binnen NL is dan maar 3,50. Dan kost het boek maar 13.50! Het boek zelf is dan nog steeds 10 euro. Degene die zich vrijwillig opwerpt om ze te verzenden, krijgt een boek gratis.
Wat vinden jullie? Laat me weten of je een boek wilt kopen en of jij degene bent die voor postkantoortje gaat spelen...
Ik ben heel benieuwd.
Ik weet niet of je al iemand hebt maar ik zou wel voor postkantoor willen spelen. Ik zit met de winkel tegenover een Postnl punt maar we zijn zelf een UPS punt, dus dan kunnen de mensen eventueel kiezen.
Hey Maitestar, je bent de eerste die het aanbiedt, dus ik maak heel erg graag gebruik van je aanbod. Hartelijk dank! En mensen kunnen dan inderdaad kiezen of ze het via jouw UPS-punt willen, daar maken we geen punt van

Dat betekent dat voor de mensen in NL het boek via Maitestar en PostNL slechts 13.50€ gaat kosten incl verzendkosten. Via UPS-Punt Maitestar, weet ik het nog niet. Dus in ieder geval best goedkoop! Dankzij Maitestar! Voor de mensen in België zijn de verzendkosten 8,70 via PostNL Maitestar.
Zodra het zover is dan neem ik contact met degenen op die een boek besteld hebben.
Allemaal hartelijk dank voor jullie bestellingen en complimenten over de kaft.
Iedereen die graag een boek wil hebben, willen jullie svp je adres doorgeven in een pb.
En imaudy, dank voor je tip, ik ga er eens op zoeken.
AlwaysH, het duurt nog even hoor voor het boek er is. Ik verwacht dat het nog wel een maand duurt. Kun je vast sparen