Voor de rest allemaal weer super plaatjes! Die chendo is wel super gaaf!

Spannend hoor die koeien
Moderators: RianneH, Ymor, Neonlight, balance, Melissa0304
_ENGEL_ schreef:Nou Paddy is bouwzeil proof zo te zien.
En Mojo helemaal op deel foto. Soms verbaas ik me erover hoe snel hij witter word....
[ [url=m/gPIvZz.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/4NUW4r.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/TacVaX.jpg]Afbeelding[/url] ]
En nog eentje dan om het af te leren
[ [url=m/qcRidz.jpg]Afbeelding[/url] ]
_ENGEL_ schreef:Thanx. Volgens mijn vanish roan heet het. Destijds was hij donkerbruin platen bont. Helaas verdwijnt met de tijd ook zijn donkere voorpluk. Manen zijn vorige week gemeten op 1.20 en deze is van 9/2014.
[ [url=m/KTRWxI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Netjes hoor Lady in sportcoupe.
Wat ik ook super stoer vind is zo'n boogje. Kan helaas geen foto meer vinden hiervan
snowdon schreef:pintaloosa is bont en appaloosa tesamen, varnish roan is een variant van appaloosa... dus... varnish roan + bont kan je idd pintaloosa noemenmaar blijft dan nog wel varnish roan
knapperds weer gezien!
snowdon schreef:Shelly21 schreef:Dat is toch gek want de vader is van vos bont naar helemaal wit gegaan. Echt spierwit. En die had varnisch roan. Gek he haha
Dat kan! Maar lang niet altijd zo. Wie was de vader dan? Ik dacht King Arthur, maar die was niet vosbont.
xTesske schreef:Ik ben een stiekeme volger maar mag mij sinds donderdag trots bijvoegen bij al deze leuke tinkers. En wat komen en een leuke voorbij.
shelly21@ wat een apart ding, is het een volle tinker?
Nou bij deze. Donderdag ben ik trotse eigenaar geworden van mijn eigen tinker merrie van 6 jaar oud. Ze staat pas een paar maandjes in nederland en heeft de rest van haar tijd in engeland door gebracht. Het is volledig onbekend wat ze daar heeft gedaan maar ik heb haar gekocht als onbeleerd, kent alleen poetsen en lopen aan halster.
Dit was haar verkoopfoto:
https://myalbum.com/photo/p5gr9qFAJEsf/1k0.jpg
Eerste dag bij mij:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Doodbraaf als ze is, zadeltje geprobeerd.
[ Afbeelding ]
Vandaag erop gezeten, het boeit haar allemaal niks.
[ Afbeelding ]
Ik behandel haar dus alsof ze nog niet beleerd is. Ik beleer haar op mijn eigen natuurlijke manier en let hierbij erg op haar tempo waarbij zij zich prettig voelt. Ze wordt een lekker recreatief bos paard.
_ENGEL_ schreef:Zijn voorpluk valt helaas uit. Die was dik, zwart en lang. Ook het zwarte midden stuk verdwijnt in zijn manen. Hopelijk krijgt hij ooit weer een dikke voorpluk, maar dan denk ik een witte.
[ [url=m/TqZaAZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Junia schreef:Tirzah weer met haar springruiter op concours geweest. De foto's zeggen genoeg denk ik![]()
[ [url=m/iFlmEf.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Jeh4Zn.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/JATupo.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gebruikers op dit forum: evelyne_R, M_Vainqueur en 1 bezoeker