Help...tinker gekocht met heel veel behang

Moderators: Lous, RianneH, Neonlight, Nadia, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-18 10:27

Wassen! Vooral niet aan gaan pulken of borstelen, dat doet best zeer en dan ben je gelijk het vertrouwen kwijt. Wassen kan ook even spannend zijn, maar paardje zal snel doorhebben dat het geen pijn doet.

Met warm water werkt het makkelijkste.

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-18 10:31

Ik heb dit klusje helaas ook al meerdere keren moeten doen, en raad antiklit echt af, wat heb ik daar spijt van gehad :o Het is namelijk vaak met olie, en olie en water gaat niet samen, dus schoon en los krijg je het dan een stuk minder makkelijk.

Overigens zijn mijn Tinkers prima schoon en netjes te houden. Alleen met nat weer zijn de sokken snel nat, van de buitenkant dan, op de benen zelf blijft het mooi droog, ideaal!

En bij mij verharen de benen ook, net als alle andere plekken van het lijf. Inderdaad vallen de sokken niet compleet uit :+ Het zijn vooral de korte beenhaartjes/vacht die verharen.

Ik zie de foto. Zou je brandy niet kunnen scheren anders?

Caily

Re: Help...tinker gekocht met heel veel behang

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-18 11:12

Als je ze helemaal afscheert duurt dat ongeveer een jaar. Zelf zou ik de sokken gewoon in een emmer laten weken of keer ergens naar een watertje gaan en doorheen lopen. Maar dat moet maar net mogelijk zijn.

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-18 11:28

Haha, waar staat dan wat ze heeft betaald?

Ik heb nooit problemen met de huid tussen de sokken bekijken. Kost idd meer tijd en geduld, maar nog altijd minder geduld dan wachten tot sokken weer terug gegroeid zijn :D
De meeste Tinkers vinden voeten in emmers zetten niet erg. Wel eerst in de emmer, en dan water erin!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie