Help...tinker gekocht met heel veel behang

Moderators: RianneH, Neonlight, Nadia, balance, Lous

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

CharmingS

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-18 10:26

Citaat:
Dan kun je van jou hart een steen maken en alles eraf halen.

Hoe dan? :') :')

Goed wassen daarna flink inspuiten met anti klit (ik zou gaan voor cowboy magic). En als het droog is voorzichtig proberen uit te kammen. Als dat niet meer gaat zou ik de schaar er in zetten en de grootste klitten er uit knippen..

Heb je een foto?

The wonder of Independence is that it encourages open minds and the desire to improve.

CharmingS

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-18 11:08

Ben echt heel erg benieuwd wat er onder die vieze vacht tevoorschijn gaat komen *D
Zet je een foto in dit topic zodra alle poep er af is ts? :) :)

The wonder of Independence is that it encourages open minds and the desire to improve.

CharmingS

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-18 11:16

Brandy2016 schreef:
Doe ik zeker. Hoelang denken jullie dat de sokken weer terug groeien?

Mij zou het verstandig lijken om toch de sokken ook helemaal af te scheren, onder zo'n pak haar kun je niet zien wat er allemaal voor narigheid in zijn kootholtes zit. Denk ook dat het wel goed is om het even te laten luchten ;).
Gewoon hup alles eraf behalve staart manen en voorpluk dekentje op en hij is weer als nieuw *D *D

CharmingS

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-18 12:40

Nabster schreef:
DeMolenhoek schreef:
Is het echt aangekoekt? Dan kun je van jou hart een steen maken en alles eraf halen. Of je kan het proberen losweken.

Van je hart een steen maken?

Ja die begreep ik ook niet helemaal, ben toch benieuwd hoe dat in zijn werk gaat :')

CharmingS

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-18 14:19

Brandy2016 schreef:
Ja ik plaats zeker foto's. En hij moet nog gecastreerd worden. Ook dat vind ik nu een dingetje omdat hij niet heel veel weerstand heeft. Aan de andere kant dacht ik. Dan kan hij daarna aansterken. Ik vind het allemaal best lastig. Al Weet Ik dat hij over een poosje er heel anders uit zal zien

Inderdaad je kan het beter nu allemaal in een keer gehad hebben.. Misschien in overleg met DA een Vitaminespuit geven als je al zegt dat hij niet veel weerstand heeft.. Maar die zou ik dan voor het castreren geven :)

CharmingS

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-18 14:22

Daphara schreef:
Ik zou scheren tot aan de knieƫn. Sokken, manen en staart krijg je vast wel goed door het een paar keer te wassen. Maar het hele lijf is wel zo prettig om geschoren te hebben.

Denk dat het wel verstandig is om die sokken er af te halen, aangezien daar goed nog eens wat mijt in kan zitten.. Hij is pas 2 volgend jaar heeft ie weer een mooie bos :j

Gefeliciteerd trouwens Y)(^)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie