Als het niet goed gaat, dan zal ik weer bij post.nl om restitutie moeten vragen. Ik heb net de restitutie van de eerste lading etiketten die niet goed ging, terug gekregen van ze. Ze doen wel keurig wat ze beloven. De helpdesk was ook vriendelijk de vorige keer, maar ja, ik zit in een uitzonderlijke situatie. Met een frans IP-adres, nederlandse etiketten aanmaken, daar was niet al hun programmatuur op berekend. En ook staat er nergens aan het begin van het aanmaken van die etiketten dat ze maar 5 dagen geldig zijn. Dat vond ik wel verwijtbaar en daarom kreeg ik restitutie. Maar eerst deed dat formulier het niet om restitutie te krijgen, jawel omdat ik in Frankrijk woon. Grrrr. Uiteindelijk heeft toen de 3e helpdeskmedewerker het op zijn pc voor mij ingevuld. Brrr. Was veel gedoe.
Ik hoop maar dat het goedkomt morgen en dat die dames het wel kunnen scannen.
En als ik het niet via postnl zou doen, via wie dan wel? Ik heb er geen verstand van. Ik was allang blij dat toen ik op internet ging zoeken naar PTT Nederland, ik doorverwezen werd naar Post.nl Say What? Bestaat de PTT niet meer??? eh hoe lang ben ik ook alweer weg uit NL. Yep 20 jaar. Er is in die tijd veel veranderd...