Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Mondy, Sica, Mjetterd, ynskek, Giolli, Dani
xxxmh schreef:Vanaf morgen beginnen haha want vandaag was mijn ontbijt 2 oliebollen en het wordt zo pizza.
Iemand nog tips voor als je thuis woont want ik eet gewoon in de avond mee met de pot en dat kan niet altijd even gezond zijn ivm lastige eters in het gezin.
xxxmh schreef:Iemand nog tips voor als je thuis woont want ik eet gewoon in de avond mee met de pot en dat kan niet altijd even gezond zijn ivm lastige eters in het gezin.
Dieuwke_ schreef:xxxmh schreef:Iemand nog tips voor als je thuis woont want ik eet gewoon in de avond mee met de pot en dat kan niet altijd even gezond zijn ivm lastige eters in het gezin.
Ik kook eens in de zoveel tijd een grote pan met kip en groente en dat verdeel ik over bakjes. Die stop ik in de vriezer en als mijn ouders iets eten wat even niet in mijn plan past voor die dag, dan heb ik kip en groente om op te warmen.
Meliaforever schreef:Doe je er dan nog kruiden o.i.d. op of alleen groente en kip?
DideH schreef:Ohh... ik heb echt zo'n zin in iets lekkers... En het is pas 1 januari
Heb net al een manderijn en een handje ongezouten noten op, maar nog steeds die vreetneiging.
MamaMiesje schreef:Drinken drinken drinken (en vroeg naar bed)
Bjarni schreef:Ik heb juist thuis meer zin om te snoepen en snaaien best lastig als je maar 3 dagen werkt, veel tijd thuis om te snoepen als de kleine op bed ligt. Gelukkig gaat ze steeds minder overdag slapen als het goed is.
Op mijn werk heb ik gewoon mijn l lunch en tussendoortjes bij me en op een traktatie na blijft het daar ook wel bij. Toch een voordeel als je vrijwel geen pauze hebt
Bjarni schreef:Hey Jojij ook hier
![]()
Kijk al met angst en beven uit naar zaterdag!
MamaMiesje schreef:Meliaforever schreef:Mijn valkuil is vooral chips en chocola.Kan daar echt van genieten ook. Dus zoek nog iets wat dat een beetje vervangt.
Waarom jezelf het (helemaal) ontzeggen? Je kan het natuurlijk ook hier en daar incalculeren, zeg maar
Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, quickie en 17 bezoekers