Tot dusverre een rustige 1e training na de kerst, maaaaaan een boel rennen...
Griep was er volgens mij ook nog noet echt uit

Moderators: EvelijnS, Polly, Ladybird, Hanmar, Shanna, Princesj, Dani
Jessica_1998 schreef:Ik ga steeds s'avonds de mist in, om me vervolgens schuldig te voelen....
(Eet nu kerstkoek nummer 2 op)
Emmaa_ schreef:ScarOfWars schreef:Nee, snap ik hoor. Maar het feit dat ik er nu al niet onder zit (normaal wel) geeft mij een goed gevoel. Plus het betekent dat ik 's middags best 2 broodjes kan eten ipv die ene die ik vandaag had. Tis voor mij ook nog aftasten.
Ik weet niet hoe lang je bent en hoe veel je weegt maar ik kan je aanraden om je Basic Metabolic Rate (BMR) eens uit te rekenen en dat in ieder geval als ondergrens te gebruiken. Je BMR is wat je lichaam verbruikt in absolute rust, dus als je niet eens ademhaalt of met je ogen knippert. Zelfs als je een extreem passief beroep hebt is het echt niet aan te raden om hieronder te gaan zitten omdat je je lichaam echt essentiele bouwstenen aan het afpakken bent.
Es_ther schreef:Doe maar niet San, willen je nog langer mee hebben.
Er vroeg iemand hoe fanatiek er gesport wordt, ik loop 1a 2 keer in de week hard, vaak samen met vriendlief. Daarnaast 1/2 keer in de week sportschool, daar zowel cardio als krachttraining.
En ik rij 3/4 keer in de week paard. Verder fiets ik overal in de stad er naar toe. Betalen voor de bus en de auto kan je hier amper gratis kwijt, dus dan is de keuze voor de fiets makkelijk!
Gebruikers op dit forum: _JTM, _Lucifertje, Alwiene, Appelmoose, Ashleytjuhh, Babsiej, candalisa, dolor, Doutz16, Frummels, hagelslag, Hanmar, Iloveiswan, jadeken, kitobeer, LucyB, Margot95, Maureen95, pateeke, Rhinocornn, shannen6, Stef_Diva, Stephaniiee_, turtlelito, x_Jeanine_x, xBeauuu, xXlovelyXx en 71 bezoekers