MarlindeRooz schreef:Ik stel het sporten echt al veel te lang uit.
Maar vanmiddag ga ik écht.
Ik ga vanavond

Of hardlopen, of sportschool. Hangt van het weer af

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Mondy, Giolli, Dani, Mjetterd, Sica, ynskek
DideH schreef:1462, kan dat? Dus dan zou ik 1700 ofzo moeten eten?
MarlindeRooz schreef:Ik kom dan uit rond de 2300 en dat geloof ik niet haha. Vandaag mijn kcal voor het eerst weer invoeren op MFP. Ga alles opmaken wat ik nog in huis heb haha. Ook ongezonde dingen moeten op.
vaaleriee schreef:Interessant dat BMR. Mijn BMR is 1514 maar volgens My Fitness Pal zou ik 1300 calorieën mogen eten om af te vallen. Best een behoorlijk verschil. Als ik de calorieën eet, val ik wel af en heb ik geen honger.
Yonker schreef:DideH schreef:1462, kan dat? Dus dan zou ik 1700 ofzo moeten eten?
Als je klein bent en niet zo zwaar dan zal dat gerust kloppen. Ik zou dan idd rond de 1700 of 1800 gaan zitten.
Yonker schreef:MFP staat erom bekend dat ze veeeeeeeeeel te laag zitten in kcal. 1300 zou ik zeker niet doen. Ik zou eerder rond de 1700/1800 gaan zitten. Je valt dan langzamer af maar het is veeeeeel makkelijker bij te houden. 1300 is echt niet te doen
Yonker schreef:*Breekt toch even in*
Hoe lang ben je dan San?? Ben je heel klein??
Hier kan je BMR berekenen https://happyhealthy.nl/bmr-berekenen/
Dat zijn dus de kcal die je verbrand als je helemaal niks doet, dus niet eens je hand optillen of knipperen met je ogen. Daaronder eten is echt heel onverstandig. Als je gewoon normaal beweegt dan is aan te raden als je af wil vallen om zo'n 200 a 300 kcal boven je BMR te gaan eten
vaaleriee schreef:Yonker: ik ben hier in oktober 6 kilo mee afgevallen zonder honger dus ik vind 1300 wel goed te doen en vol te houden. Ik denk alleen niet dat het gezond is nu ik me een beetje inlees in BMR.
_San87_ schreef:Je moet niet dagelijks wegen he, DideH.
_San87_ schreef:Je moet niet dagelijks wegen he, DideH.
MarlindeRooz schreef:Yonker ik gok dat weegschalen van zo’n bedrijf beter kloppen dan een internet site.
MarlindeRooz schreef:BMR zit zo rond de 1700 volgens die site en verbranding 2000. De verbranding klopt wel als ik dat vergelijk met mijn Fitbit.
Yonker schreef:MarlindeRooz schreef:BMR zit zo rond de 1700 volgens die site en verbranding 2000. De verbranding klopt wel als ik dat vergelijk met mijn Fitbit.
Waarom komt die 2300 dan vandaan??In de ene post zeg je dit en in de andere dat
_San87_ schreef:__Sannne schreef:
Kom even binnenvallen maar er is niks mis met dagelijks wegen.
Mits je je er niet blind op gaat staren.
Ik heb altijd geleerd een vaste dag en tijdstip per week geeft het beste beeld.
Gebruikers op dit forum: _Madelon, Amonn, GoogleAdsense, miekxlady97, PetalBot, Pluisje1998, sharoontje, Xayah en 27 bezoekers