Moderators: Nala, Mondy, Mjetterd, ynskek, Polly, Ladybird, Giolli, Hanmar, Princesj, Dani
Yonker schreef:MarlindeRooz schreef:Yonker ik gok dat weegschalen van zo’n bedrijf beter kloppen dan een internet site.
Dat gok je dan verkeerd. Zo'n weegschaal is echt zo onbetrouwbaar. Maar goed, prima als je eigenwijs bent. Ik denk sowieso dat je verkeerd leest en dat je, je BMR en verbranding omkeert.
Sall schreef:Hooooi!
Mijn bmr blijkt 1305 te zijn
Leuk hoor eind 40 en een smurf te zijn..
Sall schreef:Hooooi!
Mijn bmr blijkt 1305 te zijn
Leuk hoor eind 40 en een smurf te zijn..
DideH schreef:Moet je naar Brussel gaan! 60 jarig jubileum van de smurfen op het momentJust kidding, hier nog een smurfenbestaan.
xApple schreef:Mijn BMR is 1541. Niet heel veel maar ik eet gewoon net iets onder de 2000 kcal. Ik wil lange termijn wat kilo’s kwijt, niet even snel.
Gimme_Joy schreef:Ik ga toch eens wat calorieën tellen. Ik kan me niet voorstellen dat ik met een bakje magere yoghurt met muesli, twee boterhammen met kaas/worst en een appel, en een normaal bord avondeten boven de 1500 kom op een dag...
Gimme_Joy schreef:Ik ga toch eens wat calorieën tellen. Ik kan me niet voorstellen dat ik met een bakje magere yoghurt met muesli, twee boterhammen met kaas/worst en een appel, en een normaal bord avondeten boven de 1500 kom op een dag...
MarlindeRooz schreef:Gimme_Joy schreef:Ik ga toch eens wat calorieën tellen. Ik kan me niet voorstellen dat ik met een bakje magere yoghurt met muesli, twee boterhammen met kaas/worst en een appel, en een normaal bord avondeten boven de 1500 kom op een dag...
Dat kan maar zo als je te veel muesli doet, daar zit best wel veel kcal in (want noten, rozijnen, honing en suiker etc).
Ik heb trouwens al een hele gave net iets te kleine fitnessbroek klaar liggen als motivatie.
_San87_ schreef:Es_ther schreef:Doe maar niet San, willen je nog langer mee hebben.
Er vroeg iemand hoe fanatiek er gesport wordt, ik loop 1a 2 keer in de week hard, vaak samen met vriendlief. Daarnaast 1/2 keer in de week sportschool, daar zowel cardio als krachttraining.
En ik rij 3/4 keer in de week paard. Verder fiets ik overal in de stad er naar toe. Betalen voor de bus en de auto kan je hier amper gratis kwijt, dus dan is de keuze voor de fiets makkelijk!
Dan zou ik dagelijks minder dan 1400 calorieën moeten eten... Dat is echt veel te weinig.
Gebruikers op dit forum: darkangel23, Fenn, PetalBot, Pieneappel, Travel_me en 79 bezoekers