Moderators: EvelijnS, Polly, Ladybird, Hanmar, Shanna, Princesj, Dani
_San87_ schreef:Ik sport niet. Ik woon alleen, werk fulltime en heb geen tijd/zin in de avonduren in de sportschool te staan en mijn honden alleen te laten.
Ik rijd bijna dagelijks paard, fiets dagelijka ca 10 km en wandel veel. En daar blijft het denk ik bij.
lovelys schreef:Wow wat bewegen jullie veel Evelien en San87!
Ik ga zo naar de huisarts en hoop dat ik mij mag aansluiten bij de GLI (geintegreerde leefstijl interventie).
Ik zit niet aan de bmi 30, maar heb wel veel familieleden met hart en vaatziekten. Dus ik hoop het echt. Anders maar naar een dietist.
Sall schreef:https://uitpaulineskeuken.nl/2015/01/5- ... rtjes.html
Inspiratie voor mensen die op zoek zijn naar gezonde (zoete) tussendoortjes
Al is het ook met deze tussendoortjes hetzelfde als met de standaard dingen: geniet maar doe het met mate
IsaCalixa schreef:Wat vinden jullie eigenlijk van lopen qua beweging? Ik heb zelf zo'n stappenteller en als ik heb gewerkt heb ik soms wel 10.000 stappen gemaakt. Bij mijn werk moet ik daarbij ook nog wel vaak bukken, dingen tillen etc..
"Officieel" gezien wordt wandelen volgens mij alleen als beweging meegeteld als je stevig doorstapt. Maar toch vind ik ook een dag door een stad slenteren bijvoorbeeld anders dan een hele dag op de bank hangen.
IsaCalixa schreef:Wat vinden jullie eigenlijk van lopen qua beweging? Ik heb zelf zo'n stappenteller en als ik heb gewerkt heb ik soms wel 10.000 stappen gemaakt. Bij mijn werk moet ik daarbij ook nog wel vaak bukken, dingen tillen etc..
"Officieel" gezien wordt wandelen volgens mij alleen als beweging meegeteld als je stevig doorstapt. Maar toch vind ik ook een dag door een stad slenteren bijvoorbeeld anders dan een hele dag op de bank hangen.