Moderators: Giolli, Mjetterd, Dani, ynskek, Nala, Polly, Ladybird, Hanmar, Princesj, Mondy
Fellow schreef:He wat leuk dat jij in Utrecht zit Nummus! Moet eerlijk bekennen dat ik zeker dit semester wel flink spijt heb gehad dat ik niet naar Utrecht ben gegaan.Maar om nou weer helemaal bij jaar 1 te beginnen in Utrecht zie ik ook niet zitten.
Hoe bevalt het in Utrecht?
Joolien schreef:Ik studeer HBO toegepaste psychologie, zit in het 3e jaar en ik heb thank god alleen nog maar verslagen. Dat ligt me toch iets beter dan tentamensMaar door omstandigheden lig ik toch achter. Of nja, t valt nog wel mee als ik naar mijn studiegenoten kijk(ben soms wat streng voor mezelf
) maar ik voel me zelf niet zo comfortabel bij deze achterstand
![]()
Dus nu ga ik hard aan de slag, alleen zo jammer dat bokt mijn startpagina is in chrome![]()
Pistasche schreef:Joolien schreef:Ik studeer HBO toegepaste psychologie, zit in het 3e jaar en ik heb thank god alleen nog maar verslagen. Dat ligt me toch iets beter dan tentamensMaar door omstandigheden lig ik toch achter. Of nja, t valt nog wel mee als ik naar mijn studiegenoten kijk(ben soms wat streng voor mezelf
) maar ik voel me zelf niet zo comfortabel bij deze achterstand
![]()
Dus nu ga ik hard aan de slag, alleen zo jammer dat bokt mijn startpagina is in chrome![]()
Download de app 1FocusProbleem opgelost, beloofd!
Ik begin in februari met mijn minor Toegepaste Psychologie, ben heel benieuwd...
Joolien schreef:Oh ik moet zeggen dat ik niet meer zo van het uitstellen ben gelukkig. Dat is gebeurd sinds wij cli:ent zijn op school voor onze medestudenten, en zoals de meeste had ik als probleem uitstelgedrag, of ik omschreef het eigenlijk meer als motivatieproblemen. Toen ik het intakegesprek had, viel er voor mij al redelijk veel op de plaats en nu lukt het me veel beter om ergens aan te beginnenEn zoals je ziet, heb ik nu even pauze
xEmilieLx schreef:Ik meld me ook maar. Ben best blij dat ik dit topic tegen ben gekomen. Volgende week 3 herkansingen en twee weken daarna nog 2 tentamens.
Ik ben 4e jaars hbo biomedisch analist en heb gekozen voor een jaar uitloop om alle herkansingen te halen. Ik loop zo tegen die tentamens aan te hikken dat niets meer lijkt te werken. Sta in de ochtend op tijd op, om er dan flink mee bezig te gaan. Dat werkt voor mij het beste. Dan nemen mijn hersenen het meeste op. Het vervelende is dat ik geen enkele mede student/klasgenoot meer heb omdat zij of op afstudeerstage zijn of zo aan het uitlopen zijn dat ik ze nooit tegen kom. Ik kan dus niet gezellig met medestudenten gaan zitten![]()
Misschien is dat ook een tip voor anderen, begin in de ochtend rond 8 uur en dan paar uurtjes door bikkelen en dan kan je in de middag lekker iets anders doen.
Iedereen zet hem op!
Fellow schreef:Ik denk dat het heel persoonlijk is hoe je het beste leert. Voor mij is gebleken dat samenvatten de beste manier is om de essentie van de stof te begrijpen en te leren.
En verschillende vakken op 1 dag zou ik compleet van in paniek raken. Sterker nog, ik focus me liever meerdere dagen/een week op één vak.
Neemt niet weg dat het voor anderen goed zou kunnen werken!
Ik zal zo maar weer even een dagje doorbrengen in de bieb. Succes allemaal vandaag!
Gebruikers op dit forum: Googlebot, Ubermetrics en 7 bezoekers