Voor de genen die dat leuk vinden: @berriebecomesfit
Maandag is altijd weegdag, ik a.s. maandag benieuw naar de schade van oudjaarsdag

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Mondy, Sica, Mjetterd, ynskek, Giolli, Dani
Dreamy schreef:[ [url=m/JGfXqk.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/E1Ed3r.png]Afbeelding[/url] ]
Tip voor een goed vullend ontbijt + eronder wat erin zit en kcal (id balk met Ontbijt zie je totale kcal van alleen het ontbijt)
door de vele eiwitten zit je echt goed vol!
Es_ther schreef:Dreamy schreef:[ [url=m/JGfXqk.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/E1Ed3r.png]Afbeelding[/url] ]
Tip voor een goed vullend ontbijt + eronder wat erin zit en kcal (id balk met Ontbijt zie je totale kcal van alleen het ontbijt)
door de vele eiwitten zit je echt goed vol!
Hoe krijg je dat in godsnaam weg?
Ik heb al moeite met een bakje kwark met fruit in de vroege ochtend
Sjors__ schreef:Leuk Berriepi, ik volg je account! Heb een tijd echte 'instagram fitgirls' gevolg maar werkte echt averechts qua motivatie. Veel te gemaakt en over de top
Vind je ontbijt er wel goed uit zien Dreamy! Houd alleen niet van hüttenkäse, dat zou ik weglaten.
Hier is de weegschaal leeg dus kan momenteel niet wegen. Wel jammer want heb nu geen startgewicht en de eerste week gaat het altijd erg hard haha
DideH schreef:[ [url=m/zpNI0q.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hier ben ik een random poging tot paprika/tomaatsoep zonder recept aan het doen
Dreamy schreef:DideH schreef:[ [url=m/zpNI0q.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hier ben ik een random poging tot paprika/tomaatsoep zonder recept aan het doen
Ziet er al lekker uit, hopelijk smaakt ‘t zo ook!
Hier gaat het prima, heb er weer helemaal zin inheb eindelijk wat voedzame grotere porties gemaakt, was eerder een beetje teveel gefocussed op weinig maar ben goed met m’n neus op de feiten gedrukt door vriendinnen
Heb zojuist eigengemaakte tonijnsalade met ui, augurk en zo’n 80gr volkoren pasta op als avondmaal
IsaCalixa schreef:MarloesHJ, heb je dan nooit dat je je moe/slapjes voelt als je dat doel aanhoudt en ook nog erbij sport?![]()
Meer een vraag uit nieuwsgierigheid hoor. Ik kan me voorstellen dat je daarmee wel (sneller) afvalt. Heb zelf in het verleden ook wel eens (toen ik ging afvallen) een doel van 1600 kcal aangehouden en dan ging ik daarbij ook nog zwemmen, maar ik had soms momenten dat ik bijna neerviel/echt duizelig werd enzo. Ik viel dan wel zo'n 0,5 kg per week af, maar echt gezond was het eigenlijk niet.
Mocht het voor jou prima werken, geen probleem natuurlijk
Gebruikers op dit forum: Dilan93, ElineR, goldith, Googlebot, Huni, Irma_Maandag, ista, Kimmie25501, Klijntje, m9ara, NinaCharlie, PetalBot, RenskeFrea, Ubermetrics, xMaritt en 60 bezoekers