Afvallen 2019

Moderators: Ladybird, Polly, Hanmar, Princesj, Shanna, Dani, EvelijnS

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 20:45

Miesemuisje schreef:
Goedemorgen! :D

[ [url=m/jBvbXM.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oeh waar zijn jouw schaaltjes van?

Edit:
Anyways, ik meld me hier ook weer :') Ik heb m'n WW abbonement opgezegd en ga verder op eigen houtje icm met een zwem bootcamp abbonement! Veel geleerd qua gezond eten, maar de afgelopen maanden deed het toch niet echt veel voor mij. Daarom besteed ik het geld liever aan een nieuwe hobby (hopelijk :') ) Zin in! *\o/*

Vandaag was slecht qua friet etc, morgen hopelijk beter

Ik verkoop mijn kleren op United Wardrobe! (Meestal maat M/L): https://unitedwardro.be/u/vFf?plcl

kiddokids

Re: Afvallen 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 20:51

hoe zou het met een airfryer zijn
beter of niet.

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 20:53

Ik heb een airfryer :j Gebruik hem dagelijks, maar eigenlijk alleen voor de aardappeltjes inderdaad :=
Je kan er nog veel meer dingen/recepten mee doen, maar ik ben een enorm luie kok :')

Miesemuisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 20:56

Aight schreef:
Miesemuisje schreef:
Goedemorgen! :D

[ [url=m/jBvbXM.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oeh waar zijn jouw schaaltjes van?

r

Blokker! Kan ze alleen op de site niet meer vinden.. waren ook borden van!

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 21:34

Ik heb net mijn man bestraffend toegesproken: "Leg die chips terug in de kast! >;) Dat doe je maar als ik naar bed ga! >;) "

:')

Mariska88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 21:34

Zo net ff een uur goed door gedaan op de sportschool :)
2 x 20 min hardgelopen en voor de rest buikspieren en kracht training..

Moet altijd wel stiekem lachen om die meiden / vrouwen die dan gerust 45 minuten op een fiets rustig aan het fietsen Zijn. En al die tijd met hun telefoon bezig zijn.. Haren en make up netjes :+

Tsja dan kun je beter hometrainer kopen denk ik dan..

Ik heb mijn koptelefoon op en ga..
Hij gaat ook pas weer af in de kleedkamer :o

Womble

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 21:35

Afbeelding

Dag 2 van de 3 sportschool erop zitten... Vandaag maar een kort uurtje maar heb ook 2 stallen uitgedaan :j

Armday vandaag oeff zo'n hekel aan... Tussen de gespierde kerels met mn itty bitty dumbells haha :')

Nu douchen en naar de film :):)

Floki geboren op 10 juli 2017 (v. Wallenstein) (mv.meastro van de bosrand)

Mijn eerste eigen gefokte veulen! Fjoeri (v. meastro van de bosrand) x Wallenstein verwacht 12 juni 2017

Emmaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 21:38

Kijk met dingen als ovenfriet wel uit - vaak zit er flink wat olie in de patat zelf om ze toch knapperig te maken. Niet zo slecht als frituren maar ook zeker geen rauwe aardappel op een bakplaat.

Don't look back in anger.

Mariska88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 21:44

DonnnavZ schreef:
[ [url=m/YPkLOL.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dag 2 van de 3 sportschool erop zitten... Vandaag maar een kort uurtje maar heb ook 2 stallen uitgedaan :j

Armday vandaag oeff zo'n hekel aan... Tussen de gespierde kerels met mn itty bitty dumbells haha :')

Vind dit wel stoer hoor!!
Ik voel me tussen die mannen en vrouwen trouwens ook behoorlijk ongemakkelijk.. Dus ben er eigenlijk nooit.. Komt later misschien wel of als het er eens rustig is :o

Ladybird
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 21:45

Ik eet chocola.

tot zover gezond 2019 -O-

Onderschriftloos.

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 21:54

Ik ben zo blij dat we niks te snaaien in huis hebben om los op te gaan, want ik heb er nu zo'n trek in :=
Net maar een mandarijn genomen, maar heb nog steeds lekkere trek.

Hou vol, hou vol, hou vol! Zeg ik maar tegen mijzelf haha
Voor het eerst eigenlijk deze week dat ik er zo'n behoefte aan heb, voor de rest gezond gegeten :D

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 22:12

Hier wat een minder goede week dan gepland. Woensdag begonnen met m'n nieuwe baan, zoveel nieuwe informatie dat ik 's avonds gewoon te moe was om te sporten. Verder nog twee verjaardagen en vanavond frietjes op het menu bij m'n ouders. Overdag wel goed m'n schema kunnen volgen maar in de avond dan toch weer de mist in. Morgen maar weer vol goede moed er tegenaan. Alle bakjes staan klaar met ontbijt, lunch en tussendoortjes zodat ik niet stiekem iets "verkeerds" kan grijpen. Baal wel een beetje dat ik zo weinig discipline heb.

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 22:13

Mijn schema:

O: 2 bruine broodjes met hagelslag (vanaf morgen ander ontbijt maar had haast)
T: appel
L: 3 broodjes kipfilet
T: plekje bananen cake en heb in de middag op verschillende momenten kleine verse worteltjes
A: gehaktbal, gebakken aardappeltjes en sla
T: omdat het weekend is 1 klein schaaltje chips.

Drinken alleen maar thee zonder suiker en water.

Ik werk in de kinderopvang en vandaag had ik een jarig kindje die bananen cake mee had... vind het dan sneu om nee te zeggen. Heb wel het kontje genomen want die is klein. Dat is wel lastig op mijn werk.

En in het weekend wil ik wel gewoon kunnen genieten van een schaaltje chips.

❤ Summer ❤
F14+4 & B+10

Mizora

Woonplaats: Doordeweeks: Wageningen, in het weekend: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 22:31

Hier komende maandag beginnen met mijn nieuwe baan, dus dat wordt ook nog wel een dingetje. Ik heb al bedacht dat ik kant-en-klare stoommaaltijden van de AH ga eten zo nodig. Maar die wokmix-zakken zijn ook erg geschikt. 200g krieltjes (vers, niet uit de koeling) in de magnetron en qua vlees iets simpels en snels (zal wel veel vega worden, niet gaar is niet erg).

Gisteren een slechte dag gehad, toetjes op voorraad nemen omdat het 4=2 was, was niet handig. Toen was het 4 toetjes op in plaats van één. Maar goed, de schade is beperkt gebleven tot 12 kcal over wat ik verbrand had volgens MFP (en dan rekent hij mesten als stappen).

Vandaag zit ik er juist weer flink onder. 1922kcal gegeten, maar nog 1008 over vanwege bewegen en hoog basisaantal. Maar goed, dat helpt voor het afvallen.

Ik ben op het moment eigenlijk niet bereikbaar via pb vanwege dat ik het extreem druk heb, helaas.

Emmaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 23:16

Mariska88 schreef:
DonnnavZ schreef:
[ [url=m/YPkLOL.jpg]Afbeelding[/url] ]

Vind dit wel stoer hoor!!
Ik voel me tussen die mannen en vrouwen trouwens ook behoorlijk ongemakkelijk.. Dus ben er eigenlijk nooit.. Komt later misschien wel of als het er eens rustig is :o

Ik herken het gevoel, maar iedereen is ergens begonnen he? Mensen vinden het eerder vet dat je er bent dan dat ze je raar aankijken

Don't look back in anger.

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 23:26

MamaMiesje schreef:
Ik heb net mijn man bestraffend toegesproken: "Leg die chips terug in de kast! >;) Dat doe je maar als ik naar bed ga! >;) "

:')

Hahaha stuk gaan! _/-\o_

Ik heb geen zin in snoep/chocolade, maar mijn hoofd zegt van wel :’) Crazy mindf*ck...

www.equinection.be

Instructie grondwerk ~ vrijheidsdressuur ~ horse agility

Ocean_Child

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 23:29

Pffff hoe doe jullie dat ‘s avonds? Ik heb de hele dag netjes op mijn eten gelet, maar nu enorme trek in iets lekkers...

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 23:53

Ocean_Child schreef:
Pffff hoe doe jullie dat ‘s avonds? Ik heb de hele dag netjes op mijn eten gelet, maar nu enorme trek in iets lekkers...

Ik heb van de week gezond bananenbrood gemaakt, dus daar snoep ik dan af en toe een plakje van. Verder; fruit, een handje ongezouten noten of gewoon veel drinken :)

Mensen zeggen altijd dat ik eigenwijs ben. Daar ben ik het niet mee eens.
[ITP] Sprookjes zonsondergang bij Paard in Nood Spanje..
[BB-ITP] Asielkat Milo; Living the life

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-19 00:00

Hallo iedereen! Ik doe ook mee als het kan. Ik was 2 jaar terug rond de 78 en nu vanochtend 92.4.. Wat ben ik geschrokken zeg. Op mezelf wonen heeft mij dus echt niet goed gedaan wat dat betreft. Ik ben ooit wel al eens afgevallen van 94 tot 78 maar om nu weer helemaal opnieuw te beginnen is toch balen.

Ik ben sinds gisteren begonnen met intermitted fasting 16:8. Dus 16 uur vasten en 8 uur eten. Sporten heb ik echt heel weinig energie voor tegenwoordig dus ik wandel wanneer het kan.

Veel succes iedereen!

Connie, oftewel in leuke buien: sponsje :D I will never forget you! Mijn lieve konijntje voor altijd in mijn hart..
01-09-2001
30-05-2010

Ladybird
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-19 04:43

StillAngel schreef:
Hallo iedereen! Ik doe ook mee als het kan. Ik was 2 jaar terug rond de 78 en nu vanochtend 92.4.. Wat ben ik geschrokken zeg. Op mezelf wonen heeft mij dus echt niet goed gedaan wat dat betreft. Ik ben ooit wel al eens afgevallen van 94 tot 78 maar om nu weer helemaal opnieuw te beginnen is toch balen.

Ik ben sinds gisteren begonnen met intermitted fasting 16:8. Dus 16 uur vasten en 8 uur eten. Sporten heb ik echt heel weinig energie voor tegenwoordig dus ik wandel wanneer het kan.

Veel succes iedereen!

WoW dat 16 uur niet eten klinkt heftig! Ik doe eerder andersom :') wat eet je de overige 8 uur dan?

Onderschriftloos.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-19 07:19

16 uur niet eten dat zou ik mn omgeving niet aandoen :') wat zou ik niet te harden zijn dan. Maar ik heb ook bijna altijd honger.

Ik weet niet of deze site al voorbij is gekomen maar mijn vriend kwam ermee aan zetten. Hij heeft daar een gratis eetschema gekregen om nog droger te worden. Ik heb nu een schema aangevraagd om af te vallen.

Drogespieren.nl

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-19 07:20

Zo, ik ben goed op weg :D. Eten gaat goed, geen zin om te snaaien (nog niet := ).

Mijn ontbijt: magere kwark met een handje noten en een eetlepel honing :).

Sunrise19

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-19 08:40

Mijn ervaring met snaai trek is vooral dat het door suikers komt. Ik voelde mij echt een verslaafde toen ik stopte met al die producten die dat bevatten. Hoofdpijn, misselijk en duizelig. Echt enorme trek.

Nu geen last meer van. Als ik trek heb eet ik een plakje worst of een stukje kaas. Wat ongezouten noten en ik drink altijd eerst een groot glas water. Maar eerlijk gezegd heb ik nooit meer die trek als voorheen.

Dus misschien helpt het anderen. Enige nadeel is wel dat alles heel zoet smaakt nu. En dat ik hoofdpijn krijg en misselijk word als ik een keer mezelf laat gaan. Dus dan doe je het ook niet meer zo snel.

Ik wou trouwens dat ik net zo snel kon afvallen als Mn bankrekening. Dat zou echt ideaal zijn. :')

Ben jij minima of wil jij mensen helpen? Wordt lid van onze groep: https://www.facebook.com/groups/hulpgroepGeefNietOp

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-19 08:55

Vanmorgen stiekem toch al eens op de weegschaal gestaan.. Ik startte maandag op 71.5 en nu 70.5..

Leuk wakker worden zo.. :D

<3 Wiebe & Sneakers <3

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-19 09:13

Hier ook een weegmomentje gedaan.
Sinds 2de kerstdag -3,4. Maar met kerst hield ik volgens mij ook extra vocht vast, want met mijn 'normale' gewicht is het nu -1,8kg. Goed begin in elk geval. Hopen dat ik het op het werk ook vol kan houden.

You breathe oxygen? Oh my! We have so much in common! :')

Mijn lieve pony staat voorzichtig te koop: Lieve 8 jarige tinkermerrie