[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, ynskek, Mondy, Shanna, Princesj, Dani, EvelijnS

Sheehan

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 16:57

Ik mix er drie, omdat ik zó licht ben :') Eentje van Kiko, de Fit Me van Maybelline en dan nog twee drops er door van Revolution. Mijn huid is echt mega droog maar op een of andere manier glijd mn foundation er echt zo af :roll:

MAND!

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 18:30

Even een vraagje;

Wat is een echt goede oogpotlood? Budget maakt niet veel uit.
Ik had iets over de Kohl Kajal gelezen, is dat iets?
Hij moet niet vlekken en makkelijk aan te brengen zijn. Totaal geen ervaring met make up of what so ever dus... help :D
Laatst bijgewerkt door sanso op 06-01-19 18:38, in het totaal 1 keer bewerkt

En toen pakte god de beste paarden bij de puntjes van de oren vast en doopte hij ze in gouden verf. En zo werd het fjordenpaard geboren :D

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 18:31

Heeft iemand van jullie ook de tip tegen wallen? Of ik nou 3 uur slaap of 15 uur slaap, ik heb ze bijna altijd :')

Z2 + 3, pr 216

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 20:15

UltimOo schreef:
Heeft iemand van jullie ook de tip tegen wallen? Of ik nou 3 uur slaap of 15 uur slaap, ik heb ze bijna altijd :')

Concealer :Y)

En voor een iets permanentere oplossing traangootfillers.

Joe!

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 20:16

Afbeelding

Ik heb ze aangeschaft <3

Mister Jecko Classic
B+2

Sheehan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 20:21

Mooi! Ik heb bijna alle kwasten van real techniques nu en daarnaast nog heel veel losse, slaat nergens op. Gebruik ze niet eens allemaal :o

MAND!

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 20:53

UltimOo schreef:

Ik heb dit ook, al vanaf jongs af aan. Ik gebruik concealer van collistar, dit verminderd het. Maar helemaal krijg ik het niet weg. Je kan zoals aangegeven ook aan fillers of iets beginnen, ik zelf houd daar niet van dus los ik het zo op. Ook ben ik brildragend waardoor het ook minder opvalt.

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 22:45

Haha oké. Heb al meerdere soorten concealer geprobeerd, maar daardoor valt het juist nog veel meer op :')

Z2 + 3, pr 216

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 22:57

Eerst concealer en dan foundation is dan een oplossing.
Als je eerst foundation doet en dan concealer kan de concealer een te sterk effect krijgen waardoor het juist gaat opvallen.

JM :#

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 00:49

Of een corrector in combinatie met een goede concealer

FHS Jelle L2+2
Voorheen Vip Z2+1, Spirit Z1+2 en Kalim L1+6

Leys

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 08:04

Wallen heeft niks met veel of weinig slapen te maken, maar door de vorm van je oogkas.
Wat jij bedoelt zijn kringen en dat is genetisch bepaald of kan komen door vocht te kort door vermoeiheid of omdat je ouder wordt en je vocht minder goed opneemt.
Door vocht te kort kan de huid dunner worden en zie je de blauwe bloedvaten onder je huid beter.

Je kunt aan wallen helaas niks doen en aan kringen kun je maar beperkt wat doen.
Goed slapen, drinken en een goede hydraterende creme kan helpen, maar helemaal weg zal het probleem nooit gaan.

Je kunt het best een corrector gebruiken om de blauwe kleur weg te halen, gevolgd door een concealer.
Roze of zalmkleurig werkt het beste om blauw te verbloemen.

Maar feit blijft dat concealer wallen of kringen niet verminderd, maar alleen maar verbergt ;)

"I'm actually not funny, I'm just mean and people think I'm joking"

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 13:15

Weet iemand een goeie plek in Dublin voor beauty shoppen?

Leys

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 13:29

Brown Thomas, Debenhams, Arnotts, Space NK...
Genoeg keuze :D

Maar ga vooral gewoon lekker winkelen, je komt in het centrum meer dan genoeg tegen.
Grafton Street, Henry Street... allemaal op loopafstand van elkaar en onderweg genoeg pubs om even wat te drinken :D

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 14:14

Ik kijk er nu al naar uit! :):) Paar dagen rondgereden in Noord-Ierland en nu 2 dagen stad maar in die dorpjes valt echt niks te halen qua leuke merken of winkels haha.

Sheehan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 14:45

In Dub heb je indd veel! Veel plezier, ik kom er vandaan en ben een beetje jaloers :D

MAND!

Leys

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 14:45

Space NK heeft Becca, Debenhams Kat von D en het Smashbox assortiment in Arnotts is heel uitgebreid.
Vooral de lipsticks zijn erg fijn van Smashbox.

En ga ook zeker een biertje (als je van stout houdt, Plain Porter :9 )met chicken wings doen bij The Porterhouse!
Dan wel die aan de rand van Temple Bar pakken, niet die bij Grafton Street.
Beide leuk, maar die aan de rand van Temple Bar is aparter, met al zijn verschillende verdiepingen en hoekjes waar je kunt zitten.

In de straat die parallel loopt aan Grafton str. zit een hele leuke boekwinkel trouwens, Hodges Figgis.
Ook de moeite waard!

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 15:02

Thanks voor de tips! Ga sowieso even die boekenwinkel checken. :))

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 17:22

Thanks voor de uitleg! :D

Leys schreef:
Wallen heeft niks met veel of weinig slapen te maken, maar door de vorm van je oogkas.
Wat jij bedoelt zijn kringen en dat is genetisch bepaald of kan komen door vocht te kort door vermoeiheid of omdat je ouder wordt en je vocht minder goed opneemt.
Door vocht te kort kan de huid dunner worden en zie je de blauwe bloedvaten onder je huid beter.

Je kunt aan wallen helaas niks doen en aan kringen kun je maar beperkt wat doen.
Goed slapen, drinken en een goede hydraterende creme kan helpen, maar helemaal weg zal het probleem nooit gaan.

Je kunt het best een corrector gebruiken om de blauwe kleur weg te halen, gevolgd door een concealer.
Roze of zalmkleurig werkt het beste om blauw te verbloemen.

Maar feit blijft dat concealer wallen of kringen niet verminderd, maar alleen maar verbergt ;)

Z2 + 3, pr 216

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-19 10:06

Jongens ik wil die Milani en Fenty concealers :~

You Know Who◞ ~ ykw-gypsyhorses.com
Eigen fok Irish Cobs met een bijzonder kleurtje
Palomino merrieveulen met goede afstamming te koop!

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-19 11:23

Ik wil ook de Fenty concealer. <3 Zie m continu voorbij komen en hij dekt zo mooi.

JM :#

florence123

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-19 13:25

Leys schreef:
Space NK heeft Becca, Debenhams Kat von D en het Smashbox assortiment in Arnotts is heel uitgebreid.
Vooral de lipsticks zijn erg fijn van Smashbox.

En ga ook zeker een biertje (als je van stout houdt, Plain Porter :9 )met chicken wings doen bij The Porterhouse!
Dan wel die aan de rand van Temple Bar pakken, niet die bij Grafton Street.
Beide leuk, maar die aan de rand van Temple Bar is aparter, met al zijn verschillende verdiepingen en hoekjes waar je kunt zitten.

In de straat die parallel loopt aan Grafton str. zit een hele leuke boekwinkel trouwens, Hodges Figgis.
Ook de moeite waard!

Damn, ik ben begin december geweest en wou graag kat von D. Had ik dit eerder geweten |(

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-19 18:07

Heb zojuist de Juno & Co Microfiber Velvet Sponge besteld. Ben heel benieuwd of 'ie echt zo goed is als 'de YouTubers' beweren :Y)

Joe!

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-19 20:51

Drunksheep schreef:
Heb zojuist de Juno & Co Microfiber Velvet Sponge besteld. Ben heel benieuwd of 'ie echt zo goed is als 'de YouTubers' beweren :Y)

Die heb ik ook nog in bestelling :+ Ben ook heel benieuwd :D

www.connemara.nl

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-19 19:26

Geen make up maar wel verzorging georiënteerd.

Ik zoek een parfum wat hier op lijkt; https://beautiliciousworld.nl/fa-divine-moments/

Zelf heb ik Lancome Nuit, Givenchy L'interdit, La Vie (Wie kent hem nieeee), Killian Princes, Boss Black, YSL Black, Si en ookal lijken genoemde parfums een beetje op elkaar, het ruikt maar een beetje naar de Fa-versie. Kent iemand die geur van de Fa? Kan iemand hem plaatsen?

Ik kan alles weerstaan, behalve verleiding. <<)

Pluisje1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-19 21:32

Wat vinden jullie nou het prettigste soort wenkbrauw product? Ik gebruik nu een potlood, maar daar ben ik niet echt tevreden mee. Krijg het niet voor elkaar om er een mooie scherpe lijn mee te maken, allen als de punt helemaal scherp is. Dus ik moet te veel slijpen om de punt scherp te houden waardoor ze zo weer op zijn. Is er iets anders waarmee je je wenkbrauwen goed bij kan tekenen?

~ But I still haven't found, what I'm looking for ~

Voor mijn tekeningen en andere creatieve uitspatting, bekijk mijn DeviantArt