Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Mondy, Sica, Mjetterd, ynskek, Giolli, Dani
Es_ther schreef:Maartje9 schreef:Lijkt mij ook wel leuk en motiverend om samen te studeren! Ik studeer dan alleen niet in Amsterdam, maar in Nijmegen. Dus als iemand in Nijmegen nog een studeermaatje zoekt hou ik me aanbevolen
Haha ik woon in arnhem, Nijmegen is niet ver voor mij!
Fellow schreef:Als er iemand in Leeuwarden of Gent een studiemaatje zoekt...![]()
Ik vind het trouwens bij forest echt raar dat als ik een grote boom plaats, dat er dan ondertussen opeens kleinere bomen ook bij komen. Hoe werkt dat? Wel handig, is je bos sneller vol haha
Fellow schreef:Ik stuur je even een pb sharon488
Pff ik zit weer uit te stellen hier
Es_ther schreef:Hier vandaag alleen nog een presentatie en dan 2 deadlines en 2 tentamens.
Gister oefentoets gemaakt van het MC tentamen. Zonder te leren 14 fout van de 40 vragen en je mag er 12 hebben. Vond ik niet zo heel slecht!
Fellow schreef:Als er iemand in Leeuwarden of Gent een studiemaatje zoekt...![]()
Ik vind het trouwens bij forest echt raar dat als ik een grote boom plaats, dat er dan ondertussen opeens kleinere bomen ook bij komen. Hoe werkt dat? Wel handig, is je bos sneller vol haha
badeendje schreef:Hoe zien jullie bureaus eruit? Ik ben zo benieuwd
Maartje9 schreef:Wat leuk dat er meer mensen die rond of in Nijmegen zitten! Arnhem kom ik vaak langs dus dat is zeker ook in de buurt.
Taartjee, ik woon vlakbij Amersfoort. Studeer alleen in Nijmegen maar woon nog thuis. Toffe studie doe je ook! Wilde ik vroeger ook altijd haha.
Ik ga zometeen ook maar weer aan de slag, verdorie al half 11 en weer nog niks gedaan
sharon488 schreef:Maartje9 schreef:[ [url=m/s695TR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hier ook niet al te netjes nee, heb ook niet zo'n groot bureau. Als in, niet echt diep.
Nou uhm dat vind ik wel netjes hoor
Gebruikers op dit forum: Googlebot en 4 bezoekers