Ik heb nog geen ticket gekocht maar ga het binnenkort wel even doen. Was de btw-verhoging helemaal vergeten maar ach, vind de ticketprijzen in vergelijking met conventies als Animecon en Abunai toch al niet zo duur.
Mijn kostuumplannen heb ik omgegooid ik werd zo geïnspireerd door alle fantasy-creaties die ik online op foto's van Elfia zag, dat ik besloten heb ook een eigen design te gaan maken. Omdat ik Japans studeer wilde ik graag iets met een Japans tintje, dus ik heb dit getekend: Het moest natuurlijl elfenoren hebben Ik weet zeker dat ik de bloemenkrans iig die kleuren wil hebben en heb een platinumblonde lacefront pruik besteld. De rest van het kleurenpalet weet ik nog niet echt zeker het ding wat ze over haar kimono(/hakama) aanheeft wil ik graag van een beetje een lichte, doorzichtige stof. Mijn pa kwam met het idee voor een soort vechtstok (zoiets als wat Rey uit Star Wars heeft, maar dan meer in de stijl van het kostuum natuurlijk) ipv katana's en dat leek me ook wel gaaf. Als iemand voor de rest nog ideëen heeft om het een wat spannender kostuum te maken, graag!
Ik maak meeste dingen wel zelf maar niet alles. Ben momenteel bezig met anneliese jurk van prinses en de bedelaar, man t blijft een werk, zeker zonder naaimachine
K ga denk ik naar arcen en haarzuilens, arcen worrt dan de eerste keer
Ik heb mijn ticket al binnen voor de zaterdag! Het is nu alleen nog bedenken wat ik aan wil doen en of ik er genoeg geld voor heb. Gaaf getekend en een mooi kostuum Summerfly!
It's amazing how fast your mood can change after you step in some water with socks on.
Kostuum voor haarzuilens nog niet af en ben ook al aan t kijken voor arcen. Wil met vriendin samen heel graag piratenduo doen nog en zij draagt hem al 2 edities.
Inderdaad, overal en nergens. Mijn cosplay dit jaar is van kleding die al in mijn kast hing en van een NL site komt, mijn vorige cosplay kwam van ebay.. Tis maar net waar je het vindt zeg maar.
Bij mij ook overal en nergens. Kostuums van characters koop ik vaak op aliexpress, cosplaysky.com, taobao etc. Maar soms ook bestaande normale kleding die ik dan aanpas, of ik naai het zelf. Hangt helemaal af van wat je precies gaat cosplayen.