Hellofresh

Moderators: MirandaT, Duhelo, Essie73, Muiz, Ods, NadjaNadja

C_arola
Hoofdmoderator Informatief en Moderator Markt
May the horse be with you!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 17:28

Ik heb de box net ontvangen, vriendelijke bezorger die nog kort even wat uitleg gaf omdat ik dit voor het eerst deed.

Ik weet dat nieuwe lidmaatschappen korting kunnen krijgen. Kunnen mensen die al een lidmaatschap hebben ook een korting krijgen zonder daarvoor iemand anders lid te moeten maken? :)
Dit word me op internet niet duidelijk, ik zie alleen korting voor bestaande leden wanneer ze een nieuwe lid laten aanmelden.

Majabeestje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 16:30

Wij willen hello fresh ook gaan proberen.
Nou heb ik gekozen voor een box (familiebox, 3x per voor voor 3 personen (moet genoeg zijn met 2 volwassenen en 2 kinderen?).
Maar ik kan geen eten kiezen, word direct doorgestuurd naar betalen?

briitje

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 17:06

Dat kan ook pas NA betalen in de app

En korting is er alleen voor nieuwe leden. Of als je nieuwe leden aanbrengt

Lijkt jou het lekker om HELLO FRESH voor 15 euro uit te proberen zonder verplichtingen ? Klik op deze link voor de korting : https://www.hellofresh.nl/?utm_source=r ... d-whatsapp

madeliefw

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 17:11

Majabeestje ik kan nog een gratis box weggeven, dus ik weet niet hoe ver je nu bent in het bestelproces? Kan alleen voor nieuwe leden.

[o]

Dimphyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 19:22

ik heb ook nog 3 boxen weg te geven op e-mail. mocht er interesse zijn ontvang ik graag PB.

nu bezig met de broccoli soep, ben benieuwd.

met L' ego kun je niet bouwen.

Pascalle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 23:32

Vorige week voor het eerst een box gehad en was blij verrast. Gister de burger met portebellos gemaakt en ik ben helemaal om! Dit had ik echt nooit zelf bedacht en het was super lekker. Deze week onverwachts 5 avonden niet thuis dus nu wel een beetje een probleem met het opmaken van de volgende 2 recepten...

OLG Gladiolo

Henniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 09:47

Pascalle90 schreef:
Vorige week voor het eerst een box gehad en was blij verrast. Gister de burger met portebellos gemaakt en ik ben helemaal om! Dit had ik echt nooit zelf bedacht en het was super lekker. Deze week onverwachts 5 avonden niet thuis dus nu wel een beetje een probleem met het opmaken van de volgende 2 recepten...

Maken en invriezen misschien een optie?

[o] liefde..

Jolien87
Kerst-haak-ster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-01-19 10:13

Pascalle90 schreef:

Ik heb laatst 2 recepten op de weggeefhoek gezet.

enny

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 10:50

Ik heb gerechten weleens pas een week later gemaakt en eigenlijk blijft alles wat er in de box zit heel erg goed!! Beter dan groente ed wat ik in de supermarkt zou kopen.. Vlees doe ik dan vaak wel in de vriezer.

Mijn grote trots Dionysos (v. Spielberg) 27/5/2008 - 25/7/2013

Pascalle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 19:05

enny schreef:
Ik heb gerechten weleens pas een week later gemaakt en eigenlijk blijft alles wat er in de box zit heel erg goed!! Beter dan groente ed wat ik in de supermarkt zou kopen.. Vlees doe ik dan vaak wel in de vriezer.

Ik heb uiteindelijk 1 gerecht echt een week later gemaakt (vandaag) en niet in de vriezer gedaan. Enige wat ik niet helemaal vertrouwde was de kip, die heb ik nieuw gekocht. Hij rook niet helemaal goed meer ondanks dat de datum op de verpakking vandaag was.

OLG Gladiolo

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-19 14:47

Pascalle90 schreef:
enny schreef:

Ik heb uiteindelijk 1 gerecht echt een week later gemaakt (vandaag) en niet in de vriezer gedaan. Enige wat ik niet helemaal vertrouwde was de kip, die heb ik nieuw gekocht. Hij rook niet helemaal goed meer ondanks dat de datum op de verpakking vandaag was.

Mailtje sturen daar HF. Krijg je het geld van de kip terug, ze zijn heel vriendelijk bij de klantenservice!

27 mei <3

Dimphyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-19 21:39

hier gebeurd het ook wel eens dat we een gerecht later maken. tot nu toe geen enkel probleem geweest met houdbaarheid. ook de fruitbox, die bestellen wij 1x per 2 weken en dan is het nog ruim goed.

hier nog steeds heel tevreden dus, zeker nu er hier geen supermarkt is (moet anders met de bus om boodschappen, supermarkt hier wordt verbouwd nu.) scheelt het een hoop boodschap-stress!

heb toevallig nu de week van 19februari op pauze gezet.zat voor ons niet echt iets bij en hebben dus voor die week een proefpakket van Marley spoon. Jammergenoeg zijn zij zonder korting voor ons 10 euro duurder per week en dat is echt niet te doen.

met L' ego kun je niet bouwen.

Majabeestje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 23:51

Inmiddels de tweede week hello fresh. Bevalt heel goed! We doen 3 boxen per week.
Er was maar 1 maaltijd die niet super was (spinazie stamppot met zongedroogde tomaatjes en houlimi).
Maar verder, top!

Verheug me nu al op volgende week.

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-19 00:24

Ik ben me aan het verdiepen in HelloFresh, maar je kan dus altijd je lidmaatschap opzeggen? Ik vind abonnementen altijd een beetje tricky :)) het maakt me wat nerveus ergens aan 'vast te zitten'.
Edit: ik heb de box besteld voor 2 personen, 5 dagen :) heel benieuwd! De recepten zien er heerlijk uit in ieder geval.

madeliefw

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-19 22:11

Kan je eigenlijk geen toetjes meer toevoegen of wel? Ik zie het nergens meer staan.

Van mij mogen er wel meer keuzes in met snel klaar gerechten voor hele gezin (met kinderen). Ik merk dat ik vaak nog te lang bezig ben met koken. Alles moet gesneden worden. Deze week een superlekker gerecht gehad met noodles met pindasaus en kerrie-ei. Echt heerlijk. Maar moest eerst alle bonen doppen en vervolgens in reepjes van 0.5 cm snijden volgens recept. Daar ben je een half uur mee bezig. Af en toe denk ik, kan hier niet gewoon een zak voorgesneden groente voor in de plaats.

[o]

Jolien87
Kerst-haak-ster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-19 22:40

Ja, wij waren er ook al wel vrij snel achter dat de bereidingstijden met een flinke korrel zout genomen moeten worden.

Majabeestje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-19 22:58

madeliefw schreef:
Kan je eigenlijk geen toetjes meer toevoegen of wel? Ik zie het nergens meer staan.

Van mij mogen er wel meer keuzes in met snel klaar gerechten voor hele gezin (met kinderen). Ik merk dat ik vaak nog te lang bezig ben met koken. Alles moet gesneden worden. Deze week een superlekker gerecht gehad met noodles met pindasaus en kerrie-ei. Echt heerlijk. Maar moest eerst alle bonen doppen en vervolgens in reepjes van 0.5 cm snijden volgens recept. Daar ben je een half uur mee bezig. Af en toe denk ik, kan hier niet gewoon een zak voorgesneden groente voor in de plaats.

Dat heb ik precies aangegeven als verbeterpunt, meer makkelijke maaltijden ook geschikt voor kinderen. Idd het snijwerk vraagt nogal wat tijd..

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 06:35

Daarom heb ik nu vaak de allerhande box van de ah. Daar krijg je vaak voorgesneden groenten en zit je niet vast aan een abonnement

27 mei <3

madeliefw

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 06:57

Misschien dat ik dat ook eens ga proberen.

[o]

Duhelo
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 09:14

ik kan 25 euro korting geven aan nieuwe leden voor HF, moest er iemand willen, stuur gerust een pb'tje met je email, dan stuur ik de uitnodiging :).

Cadeau - Sint - koudwatervrees

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 13:56

Ik heb via een Bokker een gratis proefbox gehad, superleuk maar heb het wel weer stopgezet. Ik eet glutenvrij en ben daarnaast een lastige eter. Ik kom dus met heel veel moeite of niet aan die 3 maaltijden uit de beschikbare keuzes en als ik teveel moet gaan aanpassen dan koop ik liever gewoon de ingredi├źnten in de supermarkt. Ik werd wel blij van de recepten/idee├źn en vind het tof dat die gewoon vrij beschikbaar zijn dus daar ga ik zeker nog wel gebruik van maken. Ook heb ik vandaag bij de Plus supermarkt in de aanbieding een Hello Fresh box gekocht. Dat los kopen vind ik eigenlijk wel heel ideaal, jammer dat we geen Plus hebben in Zwolle, dus even binnenlopen om te zien welke ze hebben liggen is niet zo makkelijk helaas.

Ik heb overigens nog een code voor een gratis eerste box beschikbaar mocht hier nog iemand zitten die nog geen lid is (geweest) en het graag gratis wil proberen. Let op, je meldt je in principe wel aan voor het abonnement maar je kan het heel eenvoudig meteen pauzeren voor komende leveringen en eventueel ook weer stopzetten.

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 17:47

De maaltijd van Hello Fresh die we vanmorgen bij de Plus kochten:
Afbeelding

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 18:54

Huh ? Wat voor box verkopen ze dan precies ? Gewoon 1 met hun samen gestelde maaltijden ? Ik wist niet dag ze dat deden joh :+

Lijkt jou het lekker om HELLO FRESH voor 15 euro uit te proberen zonder verplichtingen ? Klik op deze link voor de korting : https://www.hellofresh.nl/?utm_source=r ... d-whatsapp

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 18:56

briitje schreef:
Huh ? Wat voor box verkopen ze dan precies ? Gewoon 1 met hun samen gestelde maaltijden ? Ik wist niet dag ze dat deden joh :+

Ze schijnen het in het verleden gedaan te hebben, toen gestopt en nu net weer begonnen, daarom deze week half geld, normaal iets van 10 euro per box voor 2 personen. Ze hadden hier 3 varianten liggen, alle drie afkomstig uit het gewone weekmenu van Hello Fresh van deze week!

Afbeelding

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 20:43

Oh wat grappig joh. Hoeveel betaalde jij er nu voor ?