Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Mondy, Giolli, Dani, Mjetterd, Sica, ynskek
DideH schreef:Willen jullie me even op mn flikker geven als t deze week te hard gaat met afvallen? Er is sinds zondag het e.e.a. voorgevallen en merk dat ik echt bijna gestopt ben met eten. Zelfs MFP is boos op me![]()
Ipv emotieeten slaat hij bij mij nu door naar helemaal geen eetlust meer hebbenDoe mn best, maar heb er gewoon ook echt geen zin in nu
xJennifx schreef:DideH schreef:Willen jullie me even op mn flikker geven als t deze week te hard gaat met afvallen? Er is sinds zondag het e.e.a. voorgevallen en merk dat ik echt bijna gestopt ben met eten. Zelfs MFP is boos op me![]()
Ipv emotieeten slaat hij bij mij nu door naar helemaal geen eetlust meer hebbenDoe mn best, maar heb er gewoon ook echt geen zin in nu
Ik heb hetzelfde momenteel, vergeet gewoon te eten door nare omstandigheden!
Ik hoop dat het qua persoonlijke omstandigheden beter met je gaat! Het eten komt dan wel weer
poes schreef:Renee: tel ook eens je calorieën op dagen dat je chips en frisdrank neemt en bereken dan eens je werktotaal. Om een halve kilo af te vallen moet je een tekort van 3500 cal creëren. Dus als je niets bent afgevallen of bijgekomen heb je precies op je verbruik gegeten.
MarlindeRooz schreef:amber15 schreef:
Hoe lang / zwaar ben je?
1500 kcal is echt weinig.
Ik ben 1,76 en 66kg. Mijn bmr ligt rond de 1450.
Groente snacken of veel water drinken, is niet genoeg. Misschien moet ik rond acht uur dan nog iets eten van ongeveer 200kcal?
Ja dan is 1500 veel te weinig, je kan makkelijk 1700/1800 eten.
Mijn BMR Is 1750 oid en mijn voedingsschema is zo’n 2000 kcal.
MarlindeRooz schreef:Ehh als je BMR 1456 is en je eet 1500 dat je de hele dag op de bank zit? Want anders verbrand je wel meer hoor... maar goed, ik zou zeggen eet lekker weinig. Is goed voor je lijf, not.
Gebruikers op dit forum: Esbjerg, Flippertje, Googlebot, RenskeFrea, XxLMMxX en 63 bezoekers