Ik ben gisteren met mijn partner tot in Epplejeck Breda geren (ik ben van Antwerpen) om eens te kijken voor een rijbroek, een warme jas om mee te rijden, handschoenen, schoenes/ jodhpurs en chaps.
Een XL jas voelde aan als een M of een kleine L. Een XL moet normaal goed passen voor mij. Ook broeken.... ik heb broek maat 46 (44 is dan de Nederlandse maat geloof ik), heel soms 48 (46 Nederlandse maat). En ik raakt niet eens in een 52 damesmaat. ik kreeg de broek niet eens in de buurt van sluiten

Nu dacht ik om dan maar online iets te bestellen, maar nergens vind ik een maattabel zodat ik kan meten welke maat ik nodig heb. Daarom dat ik liever niet van het internet bestel.
Iemand die dit probleem ook heeft? En misschien weet waar ik een rijbroek kan vinden die me wel past.... en liefst niet via het internet tenzij er wel een maattabel bij staat?
Ik heb nog nooit zoveel problemen gehad om kledij te vinden als in de paardensport.... Ik denk dat deze sport nog noot van body positivity heeft gehoord?