Moderators: Dyonne, Apple, Pistasche, C_arola, Nicole288, Coby
germie schreef:Tallie1979 schreef:Er zijn elastieke veters te koop. Die had ik in mijn mountainhorse laarzen destijds. Misschien is dat ook een idee!
Zal eens kijken. Deze veters had ik nog.
Kabayo schreef:Ik vind het werkelijk prachtig ts! Jammer dat iedereen perse een (negatieve) mening moet delen (doordrukken)...
Tica_81 schreef:Kabayo schreef:Ik vind het werkelijk prachtig ts! Jammer dat iedereen perse een (negatieve) mening moet delen (doordrukken)...
Iedereen?
Lang niet iedereen hoor, dan moet je wel goed lezen en eerlijk blijven.
Meningen mogen gegeven worden, tips ook, er staat verder niets geks.
Opmerkingen als dit vind ik stemmingmakerij.
maria1990 schreef:Ik vind het heel erg zonde wat je met je laarzen hebt gedaan TS. Had dan de keuze gemaakt om de laarzen op marktplaats te koop aan te bieden zodat je daarvoor in de plaats een stel nieuwe laarzen had kunnen kopen of tweedehands desnoods. Ik snap gewoon echt niet dat je met een mes doelbewust je laarzen gaat vernielen? Het zal nooit in mezelf zijn opgekomen omdat op deze manier te doen. Ik was toch naar iemand gegaan met verstand van zaken zodat de laarzen op langere termijn zijn mooiheid bleef behouden.
maria1990 schreef:Ik vind het heel erg zonde wat je met je laarzen hebt gedaan TS. Had dan de keuze gemaakt om de laarzen op marktplaats te koop aan te bieden zodat je daarvoor in de plaats een stel nieuwe laarzen had kunnen kopen of tweedehands desnoods. Ik snap gewoon echt niet dat je met een mes doelbewust je laarzen gaat vernielen? Het zal nooit in mezelf zijn opgekomen omdat op deze manier te doen. Ik was toch naar iemand gegaan met verstand van zaken zodat de laarzen op langere termijn zijn mooiheid bleef behouden.
belle_boef schreef:Oh ik snap dat je die rits lelijk vind. Snap ook niet waarom de rits daar is geplaatst. Ritsen in laarzen kunnen veel beter aan de achterkant als ze later geplaatst worden.
Mariett schreef:Heb je die gaatjestang nog? Ik zou onderaan die snede die je nu hebt gemaakt nog even een gaatje prikken. Dan is hij rond van onderen en zal hij minder snel uitscheuren.
karelien schreef:een goede schoenmaker kan bij dit soort laarzen aan de achterkant wel een rits plaatsen ondanks de balijn. is bij mijn oude petries ook gebeurd na een operatie van mijn enkel. En dit zag er super netjes uit. Jouw laarzen met rits zijn inderdaad niet erg netjes gebeurd.